Avent natural papspeen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Elijfay, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Ik wou kai een papje geven maar hij krijgt het niet door de 3+ speen. Heb gekeken in de winkel maar heb geen idee welke speen ik er dan op moet gebruiken? Bij die 'oude' fles van avent kan je de 1,2,3 speen gebruiken maar bij de natural fles kan ik geen 1,2,3 speen vinden. Alleen de 6+ speen maar lijkt me niet dat hij hetdaar wel door krijgt.

2. Humava

Humava Niet meer actief

ik heb ook voor die fles een papspeen gezocht maar die is er volgens mij gewoon niet. Ik heb ook nog een 'oude' avent fles die gebruik ik voor pap.

3. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Oh dat is echt balen! Die andere avent spenen daar wil hij helemaal niet uit drinken. Dat zit zo raar in zn mond.

4. Humava

Humava Niet meer actief

Moet je misschien een difrax fles kopen ik weet niet of die ook papspenen bij hun flessen hebben??

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gewoon lepel gebruiken?

6. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    De papspeen voor de avent natural schijnt pas in september op de markt te komen!
    Misschien zelf het gaatje wat groter maken?

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zie nu hoe oud je kind is...wacht gewoon even tot die speen op de markt is!

8. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik heb precies hetzelfde!
    Als ik de laatste fles klaar maak (210 cc melk + 7 schepjes en 2 of zelfs 1 schepje rijstebloem) dan krijgt Levi het niet uit de fles! Hij zuigt zich een ongeluk!
    De speen voor 6 maanden lijkt me een beetje te groot.. ik denk dat ik de 1-2-3 speen van Avent eens ga proberen.. hoop dat hij die pakt.
    Als alternatief geef ik nu een fles van 240+8 als laatste fles ipv de rijstebloem.. dit helpt wel. Moet er wel even bij zeggen dat Levi 3 van de 5 voedingen bv krijgt! De andere fles kv is 210+7.. indien je volledig kv geeft, mag je volgens mij niet zo'n grote hoeveelheid geven.. maar dat weet ik niet zeker.

9. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben dezelfde fles en gebruiken speen 2 voor pap.
    op 200cc doen wij 3 schepjes rijstebloem en gaat er makkelijk door ..zelfs met jbpm nogg

Deel Deze Pagina