ik vroeg me af tot waneer je ze flesje klaar moet maken met gekookt water en tot welke leeftijd jullie dit deden.
ik heb het gedaan tot Caitlin 1 jaar werdt alleen gebruikte ik barleduc en geen gekookt water barleduc is wat zachter voor de darmpjes en Caitlin reageerde op gewoon water namelijk
ik heb het tot 6 maanden gedaan. De volgende krijgt gewoon kraanwater. Dat kon bij de eerste eigenlijk ook al volgens de kraamhulp maar toen durfde ik niet goed. Nu ga ik wel eerst bv geven.
De kraamhulp zei hier ook dat we de voeding gewoon met kraanwater konden aanmaken. Maar nu krijgt Iman Friso comfort, dus die moet sowieso met kokend heet water gemaakt worden. Het aanvullen deed ik eerst met gewoon kraanwater, maar ik merkte dat Iman daar ok op reageerde, vaker krampjes enz. Sinds toen doe ik het met Bar le duc.
ik snap er helemaal niks meer van... de één zegt wel met gekookt water en de ander zegt dat dit niet hoeft? Op de verpakking van friso normaal staat dat het met kraanwater kan en dan opwarmen in de magnetron... Mn nicht zegt dat het juist wél eerst gekookt moet zijn?!?!?! Denk dat ik maar gewoon wel ga koken voor de zekerheid maar ik vindt het wel raar dat er zoveel verschillende meningen over zijn...
begrijp ik het goed dat bar le duc (of ander merk) beter zou kunnen zijn dan kokende water voor darmkrampjes? Inkie