het is vanaf vandaag opruiming bij z8. geweldig mooi merk. nu heb ik twee jassen besteld maat 92. de winterjas en de macy marine vest. kent iemand deze. en kan iemand me vertellen hoe ze vallen. heb ze vast gekocht voor komend jaar.
ik vind de vests van z8 klein vallen. Maar dat is niet bij alles van z8, want sommige dingen zijn weer megagroot. zonnetjes, op de site zelf, maar is al veel weg hoor, het stond vannacht al online.
ik zat vanmorgen om zeven uur ook te shoppen, maar ik heb net nog even gekeken en er is nog best veel. mijn dochter wordt bijna 1 dus ik dacht dan kan ik voor komende winter het beste 92 pakken toch? hoop dat ik goed zit en dat vest kan ook nog in het najaar en in het voorjaar. dus dat zit wel goed.
Hier ook besteld.. Als t te groot is groeien ze er vanzelf wel n. Zover ik sddt valt het groot..alleen vesten klein.
ik heb ook die winterjas besteld voor volgend jaar en het borgvest. Volgens de meeste vallen de jassen iets klein. Denk dat ie wel gaat passen. Hij heeft nu bijna de hele winter met maat 68 gedaan en is net naar 74 over. Ik heb 86 genomen voor de winter.
jeetje dat is ook niet duur zeg!! ik heb al zoveel kleren en hebben even iets anders duurs op het oog maar anders!! zie wel een heel leuk jurkje zeg! hebben ze dit vaker?? ja die winterjas is echt wel leuk! die muts ook en die rokjes en alles hahahaha
Wij hebben veel kleding van z8 voor Julia en het valt haar normaal. Ze heeft nu maatje 62 van z8 aan. Qua shirtje kan het nog, rokje is te kort geworden. Ze heeft de 'vest' macey ook in maatje 68 en die zit perfect, en haar kledingmaat is nu ook 68 Ik ben er erg tevreden over, ook qua kwaliteit!
vorige seizoen paar mooie dingen gekocht met die 50 % actie. Zijn nu ook een aantal dingen die ik zo leuk vind, maar het geld voor deze maand is al op. Baal ik echt van:x
Ik heb voor mijn zoontje ook de winterjas besteld voor volgend jaar. Ik hoop maar dat ik de maat goed gegokt heb... hij zit nu in 68 zal voor de zomer in 74 zitten en word in september 1 jaar en gok dat ik met 80 wel goed zit om de winter door te komen dan zal hij 1 tot 1,5 jaar zijn. Ik heb even gegoogeld om wat info over de jas te krijgen en hij schijnt groot te vallen.
2 keer per jaar he... de zomer en de winter sale. Ze zijn altijd een van de laatste die de sale doen omdat ze de webshops die ook hun merk verkopen eerst de kans willen geven van hun voorraad af te raken.
Mijn zoon heeft een winterjas van Z8 in maat 92. Ik vind 'm erg ruim vallen, maar het staat wel gewoon. Hij heeft ook een longsleeve van Z8, en die valt normaal.