Een vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wondertje nr 3, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje nr 3

wondertje nr 3 Actief lid

24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Hallo dames

Ik had een vraag vandaag had ik bij de gynacoloog een echo om te kijkken hoe groot ze nu is.

Het hoofdje laag op schema maar het lijfje was een stukkie kleiner een week of 2 ik natuurlijk in paniek maar de gyna zei dat het er goed uit zag en dat ze miss wel schuin lag dat het moeilijk te meten was maar me geen zorgen moest maken :rolleyes:

Herken iemand dit?

Groetjes

2. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Het enige wat ik weet is dat er naar mijn idee teveel waarde wordt gehecht aan 'de curve'.

Jouw kind heeft gewoon een groot hoofd. Anderen zijn te dik, te dun etc.
    Alle moeders half in paniek.

Maar we zijn mensen en niet gemaakt door een computer.
    Ik zou me geen zorgen maken. Zeker als de gyn zegt dat het verder in orde is.

Linda

3. wondertje nr 3

wondertje nr 3 Actief lid

24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    bedankt linda voor je reactie

4. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    bij mij was alles op het gemiddelde behalve het buikje die lag ver onder het gemiddelde inmiddels drie weken verder nu en ze heeft het gewoon weer ingehaalt het is meestal ook een moment opname zei de echoscopist geen reden tot ongerustheid zolang de beeb nog gewoon blijft doortrappelen.

5. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    bij onze dochter was het anders. Daar hebben we nog een echo gehad met ongeveer 36 weken. Maar toen had zij een buikomvang van een kindje van ruim 38 weken.

Dus raakte ik ook in de stress. Maar ze zeiden toen ook. Dat als ze net een volle buik hebben of als ze in de knel komen te zitten en dat het toch altijd niet exact te meten is...

Deel Deze Pagina