hallo allemaal ik ben op zoek naar gekopieierde dvds van bijv: -teletubbies -zandkasteel -tweenies graag wel gekopieerde aangien orginele een stuk duurder zijn. En hoop het graag voor 17 juni te hebben wil namelijk een dvdtje meenemen op vakantie voor in het vliegtuig wie heeft het voor mij ik betaal er uiteraard voor groetjes natasja
hoe bedoel je voor in het vliegtuig? ik zou ook mee willen nemen maar je kan ze toch niet afdraaien daar?
nee klopt ik neem me latop mee als handbagane en me moeder zelfs haar losse dvd speler en aangezien onze meid niet lang stil kan zitten en voor tussendoor vind ik het wel erg handig dat e even dvdtje kan kijken dus vandaar
Ik kan je wel een kopietje van de teletubies bezorgen. Ik heb namelijk 3 dvdtjes liggen. Ik hoef er enkel de verzendingskosten voor te hebben.
ben ook nog op zoek naar meidensurf schoentjes maat 21 wie heeft ze en doet ze weg... kan ze namelijk nergens vinden!! of wie weet waar ze te koop zijn bij de prenatal hier zijn ze steeds op.. en heb ze over 2 weken al uiterlijk nodig wie o wie weet waat ik ze vinden kan of wie ze weg doet moderators willen jullie mijn titel misschien wijzigen?
Bij de bartsmit zijn de dvd's van zandkasteel en tweenies voor 4 euro. Heb deze ook gekocht voor jaydienne,ook zij is er helemaal gek van.
meidensurf schoentjes maat 21 Op marktplaats staan er zat, heb ze ook bij de zeeman gezien 2 weken terug..
op marktplaats waar dan dan kijk ik er overheen en bij de zeeman vanaf maat 22 en zijn echt veelste groot dus vandaar maar bedankt voor de tip