Terug naar de kust (film)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Female, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Heb voor vanavond een avondje film onder een dekentje gepland en Terug naar de Kust gehuurd.
    Lees nu op internet dat sommige recensies eigenlijk best wel slecht zijn.

Heeft iemand hem al gezien?
    Wat vond je ervan?

Als ie maar vermakelijk is ben ik nu al blij ;)

PS heb het boek NIET gelezen

2. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik had het boek we gelezen en dat was jammer want dan weet je precies hoe de film afloopt. Ik vond de film wel goed....zie dat jij het boek niet hebt gelezen, dus dan word het spannend.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Famele@ huren????????? is die al uit dan? ga ik hem even zoeken!!

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    goeie spannende film, denk vooral als je het boek niet gelezen hebt

5. Female

Female Niet meer actief

Oh gelukkig een paar positieve reacties! :)

@ Marnat; ja en zelfs bij de gewone films (niet de nieuwste films).
    En ik woon in Belgie en normaal loopt alles hier een beetje achter dus in NL zal hij er helemaal wel zijn :D

Ga zo de luiken dichtdoen, kaarsjes aan, pot verse koffie erbij en even een gezichtsmaskertje maken (met kwark :$:D) en dan kijken

Ben benieuwd!

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Dat is toch die film met Linda de Mol?
    Dit vind ik één van de beste Nederlandse films ooit gemaakt is. Al worden de nederlandse films steeds beter moet ik zeggen. Ik kijk nooit naar recensies, want vaak is dat iemand van bijv. de Telegraaf die verplicht naar zo'n film moet van zijn baas en daar een recensie over moet schrijven. Als iemand dan al geen zin heeft of hem niet leuk vind, krijg je al een slechte recensie. Smaken verschillen nou eenmaal!

Net zoals die film Wit licht. Las overal dat die onzettend slecht geacteerd was door Marco Borsato. Nou ik heb de hele film op het puntje van mijn stoel gezeten!

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Die film is ontzettend goed!!:) Veel plezier..

8. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik vind de film niet zo goed. Veel dingen klopte niet, maar wel spannend :)

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

heb het boek maar heb het nog niet gelezen.. heb wel de film gezien moet zeggen dat ik hem voor een nederlandse film wel goed vond.. hij duurde wel lang zeg

10. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vond de film erg goed. Al denk ik dat ie beter is als je het boek NIET gelezen hebt (en dat heb je niet, dat scheelt :D) Ik miste belangrijke dingen uit het boek in de film. Maar toch was de film goed :D (snap je het nog? ;))

11. Female

Female Niet meer actief

Hey meiden, ik kan morgen pas zeggen hoe ie was.

Had 2 films gehuurd. 1 voor vanavond in m'n uppie (man aan 't werk) en 1 voor morgen samen. Wilde nu terug naar de kust kijken en morgen the proposal (met sandra bullock).
    Net voor ik terug naar de kust erin wilde doen sprak ik mijn man toevallig en hij zei dat hij the proposal al had gezien, dus heb het omgewisseld.
    Was trouwens ook een heeerlijke film zeg, echt leuk!

Terug naar de kust dus voor morgen,

Will be continued.... :D

12. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Ik heb de film niet gezien, maar wel het boek gelezen. En ik moet zeggen, ik heb zelden zo'n voorspelbaar boek gelezen. Ik kan dan ook niet geloven dat sommige mensen het einde niet aan zien komen. Ik ben benieuwd of dat met de film hetzelfde is.

13. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Had het boek niet gelezen en de film wel gezien....vond het een erg goede en spannende film.

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier hetzelfde. Wat een flutboek! Ik wist direct wie de dader was. Beetje jammer.

Hoop dat de film leuker (en minder voorspelbaar) is;)

15. Female

Female Niet meer actief

Moest weer aan dit topic denken, was vergeten te laten weten wat ik er van vond.
    Ik vond het wel goed, maar heel voorspelbaar.
    Iemand hier zei: 'ik kan me niet voorstellen dat iemand niet weet wie het gedaan heeft'.
    Dat had ik dus ook.

Deel Deze Pagina