Hallo, Onze dochter drinkt zo gulzig dat ze ontzettend veel lucht ophoopt van binnen, dit niet goed op kan boeren en er helemaal naar van wordt. We hebben de breastflow fles maar die is wat te moeilijk en daar krijgt ze het laatste beetje niet uit terwijl ze dit wel wil. Op advies van het consultatiebureau willen we nu de dentalspeen van Difrax gaan kopen maar het lijkt alleen via internet te verkrijgen en dit duurt 5!!! werkdagen!! Nu hoop ik dat misschien toch iemand weet waar ze verkocht worden.. Eerst dronk ze met de kers speen te gulzig en teveel en spuugde veel uit; met de breastflow komt ze net aan de 80cc terwijl ze nu rond de 90cc-100cc zou moeten komen..
Inmiddels gevonden waar we het kunnen kopen: Prenatal.. Geen enkele reguliere drogist verkoopt ze bij ons; etos, kruitdvat, da, de gaper. Nu difrax gemaild dat ik de bestelling wilde annuleren want ik heb niks aan een speen die pas over 5 dagen komt. Krijg ik een mail terug dat ik het pakje morgen zal ontvangen..
Babydump heeft ze dacht ik ook, en Prénatal. Wat gek, hier verkopen ze die spenen gewoon bij het Kruidvat.
wij gebruiken de dr brown fles daar zit een speciaal ventiel in dat ze niet veel lucht binnen krijgen en je kan er ook veel verschillende spenen bij kopen