Bij onze eerste wilde ik het wel proberen, maar dat liep uit op een drama. Ik gaf te kort, hij dronk te kort, dat weten we niet maar hij viel ontzettend snel af. Na 5 dagen aanmodderen besloten we over te gaan op FV en meneer ging groeiende heen. Om ellende en teleurstelling te voorkomen, ben ik bij de tweede meteen begonnen met FV, ook omdat dat bij de eerste heel goed bevallen is. Niet alles komt op mij aan, en dat gedoe aan m'n lijf vond ik eigenlijk ook maar niks.
Gelukkig leven wij in een welvarend land, waarin we de keuze hebben om bv of fv te geven toch? Ik merk dat ik overal een beetje "tussen" val. Geef de jongste nu 4 maanden bv en dat is ook alleen maar omdat het nou eenmaal gewoon goed gaat. Zodra het een "ding" wordt, dan ga ik er ook mee stoppen. Nou, zeg dat maar eens in het bv-gedeelte. Dan krijg ik ook heel veel over me heen hoor! Zelf ben ik van plan om het nog 2 maanden vol te houden en dan over te stappen op de fles. Vind het dan wel mooi geweest. Ben dan 9 maanden zwanger geweest en heb 6 maanden lang de voedingen gegeven. Dan wordt het tijd dat ik ook weer een beetje mezelf ga worden. (want ik vind dat bv best wel veel van je vraagt, zowel lichamelijk als mentaal). De oudste heeft trouwens "maar" 7 weken bv gehad en toen ben ik over gestapt op de fles, wat ik toen echt een verademing vond. Dat is ook de reden waarom ik nu een beetje aan het mee lezen ben in dit gedeelte. Weer een beetje aan het inlezen. Kijken hoe het ook al weer allemaal in zijn werk gaat
Ach ja, iedereen heeft toch het beste voor met z'n kind? Denk maar zo: Als het maar te eten krijgt Kan me er niet zo druk om maken op welke manier dat is...
Het spugen met bloed is niet meer voorgekomen en hij neemt zijn medicijnen weer. Hij is dus weer thuis. De bloeduitslagen waren goed. Nu alleen nog de ontlastingonderzoeken en ik vang dus thuis ontlasting op. Alleen de laatste ontlastingtest lijkt mij onmogelijk te worden. Voor parasieten. Ik moet bepaalde hoeveelheden erin doen. 3 dagen achter elkaar. Maar hij poept steeds maar 1 klein schepje. En slaat dan soms ook nog een aantal dagen over. We zullen zien.