Iemand verliefd op mij?!

Discussion in 'De lounge' started by tompoes, Nov 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tompoes

tompoes Bekend lid

Oct 12, 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    We draaien de rollen nu ff om :D
    Ik denk dat ik een aanbidder heb.... hij is de zoon van een client. Even wat info over hem wat ik zeker weet: Hij woont dus nog thuis bij zijn moeder. Ik vermoed dat hij zo rond de 45-50 jaar is (ben zelf bijna 30). Hij werkt fullime op de vrachtwagen, weegt zo'n 140kg en is kaal :D

Toen ik m voor het eerst zag had ik wel zoiets van: wauw!! :) zijn gezicht is best mooi, hij is ontzettend lief voor z'n moeder en dat is een eigenschap die ik echt wel kan waarderen in een man. Verliefd? Nee, ik werd overvallen door een aantrekkelijk gezicht :)
    Hij heeft gezegd dat ik bij hem en z'n moeder dus, altijd welkom ben voor een bakkie.

Waarom ik denk dat hij mij leuk vind? Hij glimlacht naar mij als z'n moeder niet kijkt :D durft andere keren mij niet aan te kijken echt zo'n puber ;) knipoogt enz.
    Ik ben echt een beetje uit het veld geslagen! :) ik vind m erg aardig! Maar om het niet te 'voeden' ga ik natuurlijk niet op de uitnodiging in...
    Aan de andere kant vind ik het zo erg dat als ik hem ermee confronteer, hij wellicht nee zegt en daarmee sta ik dus voor paal!

Hij weet dat ik een man en dochter heb.
    Wat zouden jullie doen? Ik heb geen signalen afgegeven dat ik hem leuk zou vinden (vind m aardig en that's it)

2. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Poeh... Hij is ouder dan 40 en woont nog bij zijn moeder? Wat een onwijze afknapper vind ik dat zeg! Maar goed, dat terzijde.

Ik zou er absoluut niet op ingaan en er ook niets over zeggen. Probeer afstand te bewaren en hou het zakelijk.

3. tompoes

tompoes Bekend lid

Oct 12, 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Mijn huidige man woonde nog bij zijn ouders hoor! :D
    Maar misschien maak ik er wel meer van dan het is, en dan voel ik mij weer lullig... :)

4. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,260
    11,867
    113
    En wat zou het uitmaken als het zo was? Jij wilt toch niets met hem. Dus als hij verliefd op jou is, en hij wil daar iets mee, dan merk je dat wel denk ik. En doet hij niets, zegt hij niks, dan is het toch verder prima.
    Doe gewoon je werk hoe je dat altijd doet. :)

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Een kale, dikke 40-plusser die nog bij zijn moeder woont
    Wauw! Wat een catch :cool:

Nee, nu even serieus: je zegt dat je hem heel aardig vindt. Misschien kun je hem als "vriendin" van hem en zijn moeder op weg helpen een leuke vrouw te vinden? Help hem met een profiel op een datingsite ofzo. Dan weet hij gelijk dat JIJ het niet gaat worden en dan help je hem misschien nog voor zijn 50e het huis uit :)

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Precies.

Je hebt een man en kind, wat boeit het of hij verliefd op je is?

7. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Krijg trouwens haast het idee alsof je hem zelf wel leuk vind gezien die smileys en alles.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Huh? Waarom is dit een issue? Maakt het uit of hij dat is of niet? Ik snap het niet zo goed, denk ik. Je gaat er verder toch niks mee doen omdat je getrouwd bent, maar je wilt hem er wel mee confronteren? Maar waarom dan? Om 'nee' te kunnen zeggen? Laat hem lekker dromen en doen. Als hij ooit het lef heeft om er iets mee te doen (je uit te vragen of directer; verkering of hoe heet dat?) dan kun je altijd nog zeggen: ik voel me gevleid, je bent een schatje, maar...

En probeer hem af en toe een beetje uit de droom in de realiteit te helpen door te zeggen: nee sorry, ik kan geen koffie komen drinken; dan stellen ze thuis van die rare vragen ;) Of; ik moet eten koken, anders zit de heer des huizes zonder voedsel. Niet aan het lijntje houden of iets dergelijks, dat is ook weer zo sneu als hij écht gevoelens voor je heeft.

9. marisa78

marisa78 Actief lid

Aug 15, 2010
    234
    18
    18

Precies!!!!!!

10. Islah

Islah Niet meer actief

Is het niet eerder andersom dat jij op hem verliefd bent?

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Waarom ben je uit het veld geslagen door iemand die naar je knipoogt? Hij kan best aantrekkelijk voor je zijn, maar dat wil toch helemaal niet zeggen dat hij verliefd op je is?

Ik heb nog steeds contact met een vader van een van mijn kindjes van mijn groep toen ik nog werkte. Ik vind het ook een erg aantrekkelijke man, we zitten altijd lekker te dollen, in krijg knipogen van hem en meestal 3 zoenen. Maar dat wil toch ook niet gelijk zeggen dat we verliefd zijn?

12. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Gewoon je werk doen als altijd en houd werk en privé vooral nu strikt gescheiden.
    Je bent toch niet verliefd op hem en je houdt toch van je man neem ik aan, dus doe je er niks mee en als hij toenadering zoekt op dat gebied kap je het af.

13. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Nou dat klinkt wel als iemand waarvoor je je gezin wilt opgeven:
    Een dikke kale 40 plusser die nog bij zijn moeder woont :D

Maar serieus: wat maakt het uit dan als hij je leuk zou vinden? Zolang jij hem niet leuk vindt en er niets mee doet is er toch niks aan de hand en heeft hij gewoon een ''stille'' crush.

Enne het onschuldige flirten als eens een glimlach in de supermarkt, een kort leuk praatje in de kroeg met een mooie man. Moet kunnen toch. Als je er maar niets mee doet wat je partner zou kunnen kwetsen. Als deze man naar je wil glimlachen en je zou ook nog willen terug glimlachen: Prima!

14. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Lijkt wel een beetje of jij hem wel erg leuk vind en er meer achter zoekt hierdoor.
    Misschien zie jij iets wat je eigenlijk wilt zien.

15. tompoes

tompoes Bekend lid

Oct 12, 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Even duidelijk: ik ben NIET verliefd op hem, met smileys kan je vaak iets uitdrukken, anders kn het met lezen heel anders overkomen. @ Loesje86 ja ik dacht even wauw!!! Een mooie glimlach. Is daar iets mis mee? (Niet rot bedoeld!)

@Joycey ja als hij koffie wilt drinken heb ik het idee dat ik hem 'hoop' geef en dat wil ik dus ook niet. Maar wie weet wil hij niets, of alleen sociaal contact of gewoon gezelligheid.

Ik wil hem niet kwetsen maar tegelijkertijd kan ik mij misschien druk maken om iets wat er niet is. Ik dacht misschien kan ik herkenning krijgen, nee dus.

16. Drieka

Drieka Niet meer actief

:D:D:D Dacht ik ook al maar goed, als zijn karakter super lief is dan telt dat ook mee maar goed.

Je hebt een gezin en wilt zelf helemaal niks van hem, ik zou gewoon netjes en beleefd blijven maar niks 'voeden'. Misschien vaker iets over je gezin laten vallen, hoe leuk jullie het samen hebben? Mischien snapt hij zo'n subtiele hint wel.

17. tuc

tuc Niet meer actief

dit was mijn eerste gedachte ook

18. tuc

tuc Niet meer actief

Ts, je zegt dat je niet verliefd op hem bent, maar beschrijft de man in detail...vind dat klinkt toch wat vreemd. Het was logischer geweest als je iets geplaatst had van: goh ik vermoed dat de zoon van een cliënt verliefd op mij is, dat merk ik hier en hier aan, wat doe ik hiermee?
    Maar de toevoeging dat hij zo'n mooi gezicht heeft dat schept toch andere ideeën.

19. tompoes

tompoes Bekend lid

Oct 12, 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Nou zover wil ik niet gaan! Ik ben best onzeker als een man mij leuk vind als ik in een relatie zit, dat is nl nog nooit voorgekomen!
    Misschien interpreteer ik het verkeerd en zoekt hij sociaal contact of gezelligheid. Maar blijkbaar ben ik verliefd ofzo? Blijkbaar wil ik meer?! Ik ben gewoon n beetje onzeker!!
    En ik ben blijkbaar de enige die dit heb meegemaakt want ik krijg geen herkenning...

@tuc: ik was even onder de indruk! Maar dat betekend dat ik 'meer' wil?

20. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Zolang hij niets onderneemt hoef je hem er niet mee te confronteren toch?
    Misschien vindt hij het gewoon gezellig dat je er bent.
    Gedraag je professioneel en houd de relatie zakelijk.

Share This Page