ik wist niet zo goed waar neer te zetten, maar spread the word maar de vegetarische slager heeft een vegan filet americain uitgebracht. Als vegan ben ik daar blij mee, maar wellicht de zwangere vrouwen hier ook te koop bij de vegetarische broodbeleggen. Zit in 1p verpakkingen en is best wel een goed alternatief!
Even voor je nagekeken water, 13% plantaardig eiwit (tarwe, aardappel), zonnebloemolie, ui, tomatenpuree, zetmeel (o.a. tarwe), dextrose, kruiden en specerijen, knoflook, natuurazijn, mosterdzaad, specerijenextract, havervezels, gekarameliseerde suiker, citroensap, glucosestroop, natuurlijke aroma’s, voedingszuur: citroenzuur, verdikkingsmiddel: guarpitmeel, suiker, kleurstof: ijzeroxide, zout https://www.devegetarischeslager.nl/producten/informatie-over/petit-filet-a-lamericain
Er ligt ook vegatarische filet american in de standaard winkels...maar ik vind m iig super vies...zo ook de vegatarische pate. De knoflook smaak proef je drie dagen later nog
Ik vond de vegetarische van o.a. Vivera ook niet te eten. Deze vond ik echt hetzelfde smaken als de echte persoonlijk! Deze is ook gewoon bij de jumbo en ah te koop overigens, zelfs in mijn boerengat
Oehh dan ga ik die eens opzoeken. Die van vivera is echt zoo vies...bleh...op t werk hadden we die en zelfs de kinderen laten m liggen.
Jammer dat er zoveel troep in moet zitten. Weet zeker dat het met gezonde producten ook lekker zal smaken.