Voorweeën?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by volantjo, Jan 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. volantjo

volantjo Lid

Jul 28, 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Gisteravond/nacht ongeveer 4 uur lang aanhoudend pijn gehad.

Ik zit in mijn 30ste week zwangerschap en toen ik gisteravond op bed
    ging begon het eigenlijk.
    Pijn in mijn onder buik tot net achter mijn schede, met uitstraling naar mijn onderrug. Tijdens die vlagen van pijn soms gepaart met steken was mijn buik heel hard.
    De pijn kwam met vlagen, als de vlagen van pijn gepasseerd waren voelde ik alleen een drukkend gevoel maar was mijn buik zacht/ontspannen.

Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik de verloskundige hier voor moet bellen.
    Wat mij gerust stelt is dat het kleine meisje in mijn buik nog goed schopt en beweegt als altijd:p

Ik zat zelf te denken aan voorweeën, maar is dat niet wat vroeg met 30 weken?

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedemiddag,

ik kan me voorstellen dat je hier ongerust over bent. Voor voorweeën ben je nog wel wat vroeg. Is de pijn nu helemaal weg? Soms kunnen deze klachten ook komen als je last hebt van je bekken of als je last hebt van een blaasontsteking. Ik zou zeker je urine laten testen bij de huisarts. Als je volgende keer weer zo'n last heb, zal ik toch de verloskundige bellen. Als het wel weeën blijken te zijn, ben je nog te vroeg om te bevallen. Liever laten checken waardoor die pijn veroorzaakt wordt. Succes!

Groetjes Monique

3. volantjo

volantjo Lid

Jul 28, 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog dank voor je reactie.
    geen uwi dus even bij de verloskundige geweest.
    het bleken indalingsweeen te zijn!
    onze dame is al behoorlijk naar beneden gezakt.

4. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Gelukkig was het niets ernstig! Jullie dame is er gewoon vroeg bij ;) !

Groetjes Monique

Share This Page