Welke kraampakket?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door troela85, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik wil graag een kraampakket bestellen, maar weet eigenlijk niet goed welke ik moet pakken.
    Kun je me aub advies geven?

Ik wil ze bestellen bij natalis. Hieronder is de link waarop drie pakketten staan. Maar weet niet goed wat zeker nodig is!

Babyshoppen

Alvast bedankt,

Gr. Troela

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Troela85,

dat luxe pakket zou ik niet nemen hoor, is helemaal niet nodig. Het ligt er een beetje aan waar je wilt bevallen, maar op zich is het eerste of het 3e pakket prima. Als je thuis wilt bevallen is het fijn extra matjes te hebben, maar ze kunnen alle twee. Wel even bij de verzekering checken of je niet een kraampakket van hen krijgt.

Groetjes Brigitte

3. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.

Het kraampakket wordt niet vergoed via mijn verzekering. Daarvoor ben ik niet voldoende aanvullend verzekerd.

Ik wil graag thuis bevallen.
    Dan denk ik dat mijn keuze maak voor de goedkoopste als deze goed genoeg is.
    Extra matjes zijn altijd bij te halen toch....

Gr Troela

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja, extra matjes zijn altijd bij te halen bij kruidvat of etos. Die goedkoopste is inderdaad wel prima, zorg er wel voor dat je voor jouzelf en voor je baby een digitale thermometer hebt! Kijk ook eens op marktplaats, soms verkopen mensen hun hele pakket door omdat ze bv een keizersnede hebben gehad.

Mirjam

5. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    bedankt voor de tip. Ik zal eens gaan kijken.

Deel Deze Pagina