ik heb snachts steeds bovenbeen en bilkramp, wie weet wat t kan zijn en hoe t weg gaat? Ik heb geen kramp in kuiten ofzo.
Heb er ook erg last van. Begint in mijn onderrug, dan trekt het naar mijn bil en been. Met mijn zwangerschap is het minder geworden en nu helaas weer terug.....
Jaaah ik herken t ook! Ik had dat ook op t laatst in mn zwangerschap! Vreselijk irritant! Net of er iets klem zit en dat dan die pijn geeft! Mega irri! Wat mij hielp was me laten masseren
jep, ik ken het! als t goed is , is dat t weke worden van je bekken ik word en snacht wakker van en t doet erg zeer bij mij, vaak ga ik er dan ff uit en dan ook maar ff gelijk naar de wc en dan als ik terug ga op de andere zij.... en zo gaat t de hele nacht door
Ik had dit het weekend ook. Erge kramp in mijn linkerbeen. Je bloedcirculatie wordt minder snel, dus vandaar de kramp ( gelezen op internet) Ik heb mijn vriend laten masseren, een warme douche genomen, rekken en strekken. Verder is het na 2 dagen weer over gegaan.
kramp in de benen heb ik bij mijn eerste zwangerscap ook gehad, s'nachts. het is een kwaal en komt vaker voor! Volgens mij kun je er weinig aan doen om het te voorkomen!
Wat jullie beschrijven lijkt meer ok zwangerschaps Ischias. Had er bij mijn eerste ook last van, bij ongeveer 20 weken kreeg ik er las van, en zelfs na mijn zwangerschap bleef ik (als ik moe ben) er last van houden! Kijk even op google!
IK HEB HET IDEE DAT ER EEN ZENUW WORD AFGEKNELT IN ME RECHTERBEEN VOELT ERG IRI ZEKER ALS IK MOE BEN sorry voor de hoofdletters zag te laat