het hondje is van een vriendin van mij en ze missen hem ontzettend weet nie of het mag om het hier te plaatsenhttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=578535855515175&set=a.416799248355504.83464.416798891688873&type=1&theater
Dus.. Het beestje wordt eerst op marktplaats gedumpt (terwijl er tig clubs en stichtingen zijn die een hond van die ras dolgraag herplaatsen) en dan is het hun 'baby' die gestolen is? No offence, maar ik vind het verhaal een beetje apart. Hoop dat het hondje snel gevonden wordt en bij een goed baasje terechtkomt.
nee hun hebben hem op marktplaats gevonden.. ik doe het alleen voor me vriendin delen voor de rest weet ik niets.. ze is ontroostbaar..
Hij stond daarvoor al op marktplaats omdat het niet samenging met hun oudere hond.. Daarna 'realiseerden' ze zich dat ze hun 'baby' niet konden missen en nu is hij gestolen..
vandaar dat ze nu alles op alles zetten om hem terug te krijgen .. ik hoop gewoon dat die terecht kom en dat weet ik niet dat heb ik niet te horen gekregen het gaat mij om het beestje moet er niet aandenken dat mijn honden met dit weer buiten moet zwerven
volgens mij ging het om deze hond.....heb net een topic geopend hierover maar kan nu niet meer op haar facebook kijken of het dezelfde is....