Ik kan wel janken

Discussion in 'De lounge' started by Dragonfly, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Ik zit even in een dipje.
    Wij zijn bezig met het verbouwen van de douche. Was hard nodig dus zijn wij twee weken terug vol goede moed begonnen met het uitkappen van de oude tegels, de leidingen in de muur wegwerken enz enz.
    Er heeft al heel veel tegen gezeten en nu je denkt dat er dan toch echt schot in komt, is het weer niet goed.
    We wilden vandaag de douchekraan aansluiten. Leek alemaal goed te gaan totdat de tegeltjes ineens los bleken te zitten, en toen we die eraf haalden kwam ook het cement waar de koppelingen mee op hun plaats worden gehouden als zand naar beneden vallen.
    Dus kunnen we nog een keer beginnnen. Moeten nu eerst weer de gaten vullen, de boel weer glad maken en de tegeltjes er weer oplijmen. Leuk hoor, dat mozaiek spul.
    Ik ben er zo zat van. We zijn al twee weken bezig in een douche van 1.30 bij 2.40 en het schiet maar niet op. We hebben nu vakantie, nog een week, maar ik heb nog geen dag vakantie gevoel gehad.
    Mijn vriend was net helemaal in tranen, nou, dan doe ik zo mee hoor.
    We hadden de hoop dan eindelijk vanavond weer in onze eigen douche te kunnen douchen, nou mooi niet dus.
    Ik baal hier verschrikkelijk van. Grrrrrrrrr

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Volgens mij kun je wel even een hele dikke digiknuf gebruiken..

*KNUF*

Ik hoop dat je snel weer lekker in je eigen badkamer kunt douchen!

Judith.

3. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,040
    1,859
    113
    Provincie Groningen
    Kan me voorstellen dat jullie in een dipje zitten nu het allemaal zo tegen zit.
    Is er niet iemand die jullie een handje kan helpen? een familielid of vriend?

Ik hoop dat het verder voorspoedig zal gaan en jullie snel weer lekker kunnen douchen in jullie nieuwe badkamer.

4. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    denk dat je deze wel kan gebruiken

5. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou daar ook niet tegen kunnen! kun je niet bij je ouders douchen?
    Succes!

6. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Oh meid wat een ROTdouche! Hopelijk krijgen jullie m toch nog snel klaar!

7. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Bedankt voor de knuffels :)

Mijn schoonvader helpt ons mee, die is heel handig en is hier heel vaak, dus we hoeven het niet alleen te doen. Maar we hebben nou al drie keer gedacht dat we 's avonds de douche in gebruik zouden kunnen nemen en iedere keer is er weer wat anders.
    Af en toe is het gewoon hopeloos.

Share This Page