ik heb de laatste tijd behoorlijk last van mijn ei, ben echt een paar dagen niet lekker, moe en veel last van rug/buik/bekken. klussen wordt dan al helemaal niks. Als dit zo door gaat wordt ik dus nooit zwanger?? we doen het al niet zo vaak, helemaal prima voor ons, (heb een keer een miskraam gehad en toen hadden we het die maand maar één keer gedaan, kan dus ook.) Maar nu gebeurd het sowieso niet rond het ei..
Hè gonnie, Ben je misschien pas gestopt met de pil? Ik heb het de ook twee maanden achter elkaar gehad Afgelopen keer had ik het (gelukkig) niet meer. Ik denk dat ik het waarschijnlijk van het ontpillen heb. Gr. Nelleke
ik heb ook wel flink ei pijn... Het duurt niet heel lang die eipijn en een dag van te voren is het meer zeurende pijn...
Mijn ei is de ene keer pijnlijker dan de andere. Heb wel eens gehad dat lopen me zelfs verschrikkelijk zeer deed. Klussen word dan indd best lastig, maar wij proberen er dan altijd gewoon het beste van te maken . Moet zeggen dat wij sowieso vrij vaak seks hebben.. Ik heb nu ook een sterk vermoeden dat mijn ei op springen staat, aan de hand van mijn bmm en slijm en mijn flinke temp dip vandaag en gister. Maar deze keer valt de pijn wel mee, af en toe wat zeurderig maar t is te doen. Kan dus ook erg per cyclus verschillen.
Ik heb vandaag echt veeel pijn ook van de darmen, snap er niks meer van Ik kan mn man nu niet eens in mn buurt verdragen, normaal liggen we 'lepeltje' in bed, maar man wat doet dat zeer as je per ongeluk een duw onder je hol krijgt.. Ff rustig aan hier dus! Wel balen hoor..
Ik heb er geen last van, wel van bloedingen rond ei, ook niet echt bevorderlijk voor de 'zin' zeg maar . Maar kun je niet proberen wat pijnstillers (paracetamol) te nemen? Als je last van je ei hebt, kan dat ook wel op je darmen werken denk ik, heb ik zelf namelijk ook als ik ongesteld ben. Als ik pijnstillers neem, heb ik daar ook minder last van. Succes!
Ja moet ik eigenlijjk eens proberen maar ik slik heel moeilijk. Toen ik twee ker bij de dokter ben gewest met deze pijn adviseerde ze me om GEEN pijnstillers te nemen dat zit nog een beetje tussen mn oren.. Maar zij wist niet eens van eipijn af, ben er zelf achter gekomen.. Maar je hebt gelijk, ik kan het wel proberen. maar dan is het net of ik geen controle meer over heb ofzo?!
Ik bedoel niet waarom je het niet vaak doet hoor dat hoef ik niet te weten, maar waarom prima voor jullie
Ha Jannn moest er al om lachen Wij zijn niet zulke heet gebakerde mensen zeg ik het zo goed? Geen behoefte aan zo vaak. Hoe is ie?