Tog nog wat vragen waar ik mee zit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ladygaga, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik wil heel graag weer zwanger worden na me miskraam afgelopen feb omdat ik weet dat het nu weer kan.

Er spoken tog wat dingen door me hoofd die met man lief ook te maken hebben.

Man lief heeft een onsteking aan ze prostaat weet iemand of dit de vruchtbaarheid verminderd?

Man lief is door die onsteking nu al een poos aan de antibiotica kan dit kwaad op de vruchtbaarheid van mijn man ?

Mijn man is nu 35 ( misschien ff handig om erbij te zetten)

Ik weet me nog welkte herinneren van mijn zwangerschap zoonlief dat toen bij de bevruchting mijn man toen ook aan een antibiotica kuur zat maar die duurde een weekje.

Deze kuur Zit mijn man Nu al op 2 weken

Ik vroeg mij ook af hoelang het duurt voordat de antibiotica uit zijn lichaam is ?

Ik ben rond 8 april vruchtbaar en wildere rondventte echt niet stilstaan zitten en het tog proberen.

Had nog 1 vraagje hoelang duurde het voordat jullie na een miskraam / curettage weer zwanger waren ( ronde) ?

Voor mijn zwangerschap van mijn zoon had ik ook een miskraam en toen was ik gelijk erna zwanger maar heb toen geen curettage gehad en nu wel.

Zijn wat vragen die ik graag zal willen weten en wil jullie ervaringen met zwanger worden na een miskraam / curettage ging het toen wel goed ?

Verder heb ik gehoord van iemand dat er een soort pillen bestaan die je kan inbrengen als je zwanger venten dat dan de kans op een miskraam kleiner is iemand die misschien weet hoe dit heet ?

Nou dit was het wel bedankt alvast voor het lezen en antwoorden

Groetjes gaga

Deel Deze Pagina