bijna elke dag voel ik een soort gekriebel / trillen net onder mn borstbeen ( in het midden zeg maar ) het is altijd op dezelfde plek herkend iemand dit, en wat is de baby op dat moment dan aan het doen
Ik heb dat ook wel eens gehad. Maar ik kreeg juist van mijn huisarts te horen dat het je hart is Komt omdat er dan even meer bloed door je hart moet. Het is helemaal niet erg maar dan merk je dat dus zo.
Ik heb dat ook, dat trillen, lijkt alsof er een spier constant trilt. Weet niet of je dat bedoelt. Maar ik heb het niet aan de kant zitten waar mijn hart zit, maar aan de andere kant. Geen idee wat het precies is.
ik heb het dus wel aan de kant waar mn hart zit het doet niet pijn, is alleen een irritant gevoel ik vraag anders wel even aan de VK of het kwaad kan en wat het is
Ik heb dat al jaren.. Bij mij zijn het hartkloppingen.. Als ik mijn adem dan inhoud en goed op mijn hartslag let, dan kan ik het ook voelen.. Maar dat is een beetje beangstigend. Daarom doe ik altijd even goed hoesten als ik het heb, dan gaat het ook over.. Maar kan geen kwaad hoor.. Heel veel mensen hebben wel hartkloppingen / onregelmatigheden.. alleen merken het nooit op..
nou, ik word er met die verhalen over je hart niet geruster op...heb het echt regelmatig, soms om het kwartier duurt een paar seconde´s en dan is het weer weg
Niet druk om maken hoor.. Gewoon even vragen als je weer naar de verloskundige moet.. Ik had het in periodes van stress en drukte erger, dus misschien kun je daar iets aan doen? Maar ik weet wel dat mij altijd gezegd is dat het geen kwaad kan.. Misschien is het bij jou ook wel wat anders, niet te druk maken meteen hoor..!! hahaha dat is helemaal mijn bedoeling niet
gelukkig moet ik vanavond naar de VK dus hoef niet heel lang te wachten om het te vragen word er een beetje ongerust van omdat mijn moeder ook hartproblemen heeft stress en drukte heb ik niet echt, zit in de ZW vanwege BI...dus doe sowieso rustig aan in het verleden heb ik wel paniekaanvallen gehad, maar dat is momenteel helemaal niet aan de orde
Ohww gelukkig! Er zijn meer die dit hebben. Ik ervaar het meer als een gevoel van getik of blubjes? Alsof er ergens iets drupt of lekt? Moeilijk uit te leggen. Ik heb het een tijde gehad onder mijn rechter borst in de buurt. En heb mij laten vertellen dat het mijn darmen zijn. Het is nu ook weer weg, heb het een paar dagen gevoeld.