Alsjeblieft antwoord/ervaringen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Versluis, Aug 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Hoi,

Ik zou komende week ongesteld moeten worden en heb rond 26/7 mijn eisprong gehad. Nu heb ik sinds dinsdag dagelijks licht bloedverlies, het is soms bruin en soms wat roze. Het is zo weinig dat ik het alleen op mijn papier zie. Wat ik wel heb als ik dan geplast heb is dat er een "sliertje" van datzelfde in mijn plas zit. De rest van de dag heb ik geen bloedverlies meer.

Ik heb van die vroege testen gedaan, maar die waren nega, dus ik verwacht toch weer eensdaags een bloedbad aan te treffen.

Weet iemand wat dit is (innesteling) of heeft iemand hier ervaring mee?

En is het zowiezo handig om te testen als er nog een innesteling gaande zou zijn?

2. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    1,421
    1
    38
    Randstad
    Wat ik heb begrepen is dat het HCG hormoon pas echt duidelijk zichtbaar is nadat er een innesteling plaats heeft gevonden. Maar ik weet het niet 100% zeker.
    Misschien dat de zwangere dames hier op t forum je beter kunnen helpen.
    klinkt in ieder geval spannend!! Ben benieuwd ;)

3. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik heb het zelfde,al de 3e dag vandaag. Maar ik begin nu toch meer rood te verliezen dus ik denk dat het bij een ongesteldheid gaat worden helaas.
    Maar je leest wel vaker dat er vrouwen zijn die een innestelingsbloeding hebben en dan denken ongesteld te worden maar toch zwanger blijken te zijn.
    Ik hou je topic ff in je gaten!
    Bij mij is het nu zo dat het met bruin/roze verlies begon en nu wat meer rood maar niet veel ofzo.
    Daarbij zou ik nu ook te vroeg ongi worden,normaal ben ik stipt.
    Maar denk dat mn cyclus gewoon vroeger is dan anders.
    Ik hoop dat je een innestelingsbloeding hebt meid!
    Zou super zijn als je straks zwanger blijkt te zijn!!!!

4. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik ook, ben al vanalles aan het uitpluizen, en mezelf dus aan het gek maken. Ik hoop dat je gelijk hebt, want dan zou er nu nog een innesteling gaande zijn en dus nog niet genoeg HCG. Ik hoop het zo! Zit mezelf blind te staren op die testen en dan denk je een streepje te zien, maar dan zie je m ineens niet meer. Dus dan zijn ze negatief denk ik maar. Nu maar afwachten en verplicht geduld hebben.

Wie o wie heeft hier nog meer ervaring mee en weet misschien hoe of wat?

5. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Dankje Spitsmuis, ik hou de boel op de hoogte. Zoals gezegd hou ik maar rekening met een menstruatie, al doet dat andere deel van mij dat niet :)

6. mandjuh86

mandjuh86 Actief lid

Aug 5, 2011
    138
    0
    0
    Verzorgende IG
    Noord-Brabant
    Als ik het zo lees lijkt het me dat het nog onduidelijk is of het via je plasbuis of vagina komt.

Mocht het vanuit je plasbuis meekomen kan je een blaasontsteking / urineweginfectie hebben. Gaat meestal gepaard met brandige pijn tijdens plassen, maar hoeft niet.
    Bij twijfel maak een afspraak bij je HA.

Volgens de calculator heb je de volgende dag naar je eisprong al je innesteling. Maar weet niet hoe betrouwbaar dat systeem is.

Wie weet een vervroegde ongi. Toen ik nog de pil slikte was ik om de 2 weken ongi!

Succes xxx

7. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik weet bijna wel zeker uit mijn vagina, anders zou ik nu al 5-6 dagen dit verschijnsel hebben zonder daar iets van te gaan voelen. Gelukkig heb ik nog niet vaak een blaasontsteking gehad, maar de keertje dat ik er een had begon het met een vreemd gevoel en ging dat al snel over in een help ik sta in brand gevoel.

Daarbij heb ik meer hoofdpijn (kan ook komen door al dat gepieker van me, ik had beter piekerkont als naam kunnen kiezen), voel van tijd tot tijd een misselijk gevoel opkomen en ik heb menstruatie achtige krampjes. Al deze symptomen kunnen ook bij een menstruatie horen, dus het blijft vaag en wachten, wachten en nog eens wachten.

8. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Misschien nog iemand???

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    ik kan je niet echt helpen meis... lees wel vol spanning mee... volgens mij schrijf je ook bij de mk van juli toch?

Heb je een kv2v5 test gedaan?
    Is een digitest misschien een idee???

Ik herken wel de hoofdpijn.... ik had ook rond 26/7 en of iets ervoor een ei volgens ovu testjes... ben ook nog niet ongi maar durf niet te testen... ben bang dat het te vroeg is :)

10. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ja klopt, daar had ik ook in geschreven. Ik had het niet verwacht, maar erg leuk dit forum, dacht altijd dat het niets voor mij was, zo zie je maar weer.

Ik heb die van kruidvat ook gebruikt, maar die geeft dit keer juist niets aan, terwijl die van predictor dit keer juist heel licht iets aangeeft, echt heel licht ik krijg het ook niet op de foto, dus het kan ook een hersenspinsel zijn :)

En die digitale wil ik pas gebruiken als ik echt zwanger blijk te zijn, die schijnt minder gevoelig te zijn namelijk.

Nog even doorzetten en dan mijn maatbeker weer gebruiken haha.

Allemaal in hetzelfde schuitje...

Zodra ik wat meer weet zal ik het hier gelijk neerzetten! Hopelijk positief. Ben nu iig nog niet ongi, dus dat is iig al goed, en voel ook niet hetzelfde als vorige maand, toen had ik echt hele gemene steken, toen had ik volgens mij ook een mini miskraam, had namelijk wel positieve testjes, alleen die werden steeds lichter.

Ff doorzetten en wie weet...

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    HCG begint volgens mij aanwezig te zijn in je lichaam nadat je een innesteling hebt gehad. Het zorgt ervoor dat je niet ongesteld wordt bijvoorbeeld.

Geen idee wat het in dit geval kan zijn. In principe zou een innesteling plaatsvinden een paar dagen na bevruchting. Ik weet niet hoe lang het kan duren als nem het heeft over een late innesteling.
    Sommige vrouwen schijnen soms nog last te hebben van gesprongen bloedvaatjes na de innesteling, door het vrijen ofzo. Ik heb er zelf nooit last van gehad, dus kan ook niet zeggen hoe dat is.

Ik zou nog even wachten met testen. Denk dat het aannemelijker is dat je gewoon ongesteld wordt. Al hoop ik anders voor, een mooie roze test zou leuk zijn natuurlijk :)

12. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @Versluis
    Nou effies afwachten dus... ik snap dat je de digitest wilt bewaren...
    Ik deed die juist wel... die van CB de vroege digi met indicator... die zijn heel gevoelig... maar goed.. toi toi toi... ik blijf je volgen :)

Share This Page