Toen wij bezig waren voor een naam voor onze zoon waren wij er al snel uit. Sam. Vonden we helemaal geweldig, tot dat mijn man even slim was en zijn achternaam eraan plakte. Bal Je raad het al Sam Bal Daar ging onze leuke naam Wie heeft zulde dingen nog meer, of ooit gehoord, ben er wel erg benieuwd naar. Kom maar op
Ik hoorde laatst over iemand die getrouwd is, haar meisjes naam was lap en haar mans naam ham.. mevrouw Ham-Lap Maar zoiets bedoel je denk ik niet hihi
weet alleen dat iemand hier op het forum,een jongens en meisjesnaam had bedacht met een K,en de achternaam is bouter.dus dan weet je het wel
Whaha ja die had ik inderdaad gelezen, daarom herinnerde ik me zelf er weer aan dat wij ook zoiets hadden Dacht laat ik het eens vragen of er meer waren
Laatst ergens iets gelezen over een mevrouwe DenDunne die ging trouwens met meneer DenDikke of zo iets.
Haha, da's toevallig. Een collegaatje heeft de naam Sam ook al jaren in haar hoofd. Helaas wordt dat toch niet de naam omdat haar vriend Bal met zijn achternaam heet. Precies hetzelfde dus. Groetjes.
ik ken een docente en die heette met haar meisjesnaam van 't Hart en trouwde met meneer Last... Last - van 't Hart. En de buurman van mijn oma heet C.A.C. Pot
Ik zat vroeger in de klas bij een meisje dat Katriene heette.... Zo op het oog niks mis mee, maar haar volledige naar was Maria Antoinette Katriene Schaap........ MAK Schaap dus.....
mijn vader heet jan de kort die staat dus nooit voor jan l*l maar als jan met de korte achternaam En verder ken ik een vrouw die getrouwd is en als meisjes naam heeft Dame en is getrouwd met iemand die de wilde heet dus nu is het Mevr de Wilde dame .