Hoorde laatst iemand die hun kind Beau hadden genoemd. Niets mis mee, maar hun achtrernaam is ter Ham. Beau ter Ham dus (boterham)
Benthe Hoeve BH Tweelingen of broers/zussen met dezelfde beginletters is niet makkelijk voor de post. B. jansen B. Jansen.
Mijn oma (ja 't is echt oud Hollands) had een meisje in haar klas die Tietje heette van haar voornaam. Dat deden mensen toen nog. Haar achternaam was Poepjes. Arm kind. Bente Dik?
Mijn vriend heet Mark Edward Johann, MEJ, dus post voor Mejuffrouw. Eerlijk gezegd was het me nog niet eens opgevallen tot hij het zei. En een oud collega van hem heette Sietze en dan van achter Vliegen. ) Grappig
De naam van een leraar op de mavo waar ik naar toe ging was Jos Koomen en zijn zusje het klaartje maar werd door iedereen Klaar genoemd Klaar Koomen dus
sjonge, wat een combi's haha! Misschien vinden mensen het ook wel leuk om zo'n combi te maken, zou alleen niet blij zijn als ik dat kind was! Mijn rijinstructeur heette van zijn achternaam "van 't zelfde" Nou dan sta je ook raar te kijken, had pas na een tijdje door dat het zijn achternaam was!
Heb in 2006 ooit eens een topic geopend over vreselijkste/lachwekkenste naam ooit... Is wel leuk om na te lezen.. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
wat een supergrappig forum! ik ken iemand die heet william christiaan pot. nou werkelijk waar! zal wel een ongelukje geweest zijn ! en wat dacht je van jack pot. serieus. in utrecht dames en heren! my god! think!
Het is wel geen naamcombinatie, maar ik kwam er onlangs via hyves achter dat mijn beste vriendin van vroeger een dochtertje heeft gekregen die ze Pink heeft genoemd...wordt er grappig als mijn zoon en haar dochter een relatie zouden krijgen...Pink en Linc hahahaha
oh wat ERG dit! sommige mensen denken echt NIET na, zo te zien... arme kinderen! zo ken ik mensen die Van Gogh heten. hu zoon heet... (ja echt!) Vincent. dat kind is ook zooo gepest. mijn vriends achternaam is gelukkig niks raars mee te verzinnen. toch kijk ik straks wel uit met voorletters enzo. dat het bijv. geen ziekte is (zoals vrienden van ons, hun dochter heeft MS als voorletters, lekker dan...). blijft moeilijk, kids zijn zo inventief als het op pesten aankomt. een Babette bij ons op school vroeger werd "Babet-sl*t". tsja, niet leuk voor het meisje.