Mijn vriend heeft nog les gekregen aan de unief van een prof die elie peters heet...peterselie dus. Ik zag die naam op zijn cursus staan en ik moest zo lachen.
Ik hoorde laatst op het werk dat iemand een tweeling had gekregen, een twee jongens. De achternaam is Slee. Dus je raad het al, BOB en ARRE... zielig he?
Wat leuk zeg om te lezen allemaal. Een tijdje geleden vertelde een kennis, met als achternaam Koen dat ze als voornaam eerst Pascal hadden maar er later achter kwamen dat dit toch niet zo mooi achter elkaar klonk. PasCAL KOEN Je moet echt goed opletten. Zo wil ik ons zoontje een naam geven die begint met een S, en als 2e naam had ik toen iets met een M, dat kan dus echt niet.
Mijn oude baas heet met zijn achternaam Sol, en hij heeft zijn dochtertje Britt genoemd. Dat kind wordt nu dus aan de lopende band Bristol genoemd.
Helaas geen broodje aap, hebben het geboortekaartje gezien... Maar snap inderdaad niet hoe je zoiets kunt doen.
Grappige topic! Bij sommige combi's lig ik in een deuk, andere vind ik echt zielig. Dat wil je je kind toch niet aandoen?! Het is inderdaad wel uitkijken geblazen, vooral met initialen. Mijn ex en ik hadden een hele mooie dubbele naam voor een meisje, dat begon met A.R. Zijn achternaam begon echter met een S, dan krijg je ARS en dat deed mij net íets te veel aan 'aars' denken. :S
@ linnepin: echt waar kaartje gezien? ARRE? my god.... die mensen zien kinderen en namen geven blijkbaar als geintje. daar kan ik echt sip van worden maargoed....
Ik ken iemand die de naam Brian heel mooi vond, maar ze wou origineler zijn. Dus heeft ze haar zoontje Brain genoemd. Hersenen dus in het engels. Btw mijn dochters voornaam begint met S en de achternaam begint met M Niemand die spreekt over SM hoor... Ik vind initialen niet zo belangrijk, tenzij het echt overduidelijk is... WC ofzo
Wij vonden Britt een hele mooie meisjes naam. Maar onze achternaam is Hanssen Krijg je dus B.H--->toch maar niet gedaan
Hahahaha, lig echt in een deuk om sommige namen. Bij anderen schieten mij haast de tranen in de ogen.... (zullen de hormonen wel zijn hihi). En ik ken alleen maar Conny Veer!
hahaha geweldig! Ik ben ook wel eens de naam van mevrouw 'de Bruijne -Poepjes' tegengekomen. Dat is ook echt zielig haha!