ik zag pas geleden bij ons om de hoek dat er een tweeling was geboren, en die heette pien en okkie. is snap niet dat ze zoiets kunnen doen. ik vind het gewoonweg zielig. en dan vinden ze het gek dat ze gepest worden. en die kinderen kunnen er niks aan doen, doet me wel pijn hoor...
Een vriendin van een vriendin is net bevallen van een meid: Pleun. Vind ik ook een aparte naam. Voor de rest ken ik een vrouw (over combi's gesproken) Die heeft 2 dochters, Elize en Puck. Allebei wel leuke namen (niet mijn smaak ok) maar vond het toch wel een rare combinatie.
Of je heet S. Nollen of... S. Let of... V. Rijen of... Je bent getrouwd en jij heet Benen of Beenen van je achternaam (komt veel voor deze achternaam) en je man heet Wijd......... ......whahahaha *ligt in een deuk om eigen grapje*... ahum sorry
Als je zo tradidioneel bent om de achternaam van je man aan te nemen, dan wordt het toch Wijd - Beenen? ca 1,5 jaar geleden stond er een artikel in de Flair over bijzondere data en namen. Zo was er een man geboren op 6-6-'66 met de naam Dennis Uivel, oftewel dhr. D.Uivel. Je zal het als ouders je kind maar aan doen Groet van Kiki
hihihi geweldig en eigelijk ook best zielig allemaal Ik ken iemand die hun dochter Vosse heeft genoemd, het eerste waar ik aan dacht was een vossenjacht
bij mij zat er een meisje in de klas die heette van haar achternaam de Pijper. erg zielig voor haar hoor
Op de school had ik een juffrouw die heette: In 't Veld Zij ging trouwen met, jawel let op: meneer Naaktgeboren. Juffrouw Naaktgeboren In 't Veld
Toe ga mee naar Snorkelland, in de diepe zee...Okkie, tja, ik krijg alleen maar een beeld van die octopus uit de Snorkels bij die naam. Is het trouwens een jongen of een meisje?