hahahaha dat komt vaker voor dat mensen denken dat andere niet naar binnen kunnen kijken omdat hun niet naar buiten kunnen kijken ik heb het ook meegemaakt, maar niet dat ik het deed, maar zag hahaha en het hele zwembad ook en ze werden er heel erg onbeleefd uitgezet
Hahaha ik zou me echt bescheuren als ik zoiets zou zien Liane. Toen wij trouwens opmerkten (ongeveer een half uur nadat we zelf uit die cabine kwamen) dat je alles wél kon zien zijn we ook gauw naar huis gegaan haha.
Oke, dan zal ik ook maar eens bekennen (alleen van huidige man) - In pashokje zwembad - In water van sauna - In toiletten van sauna - In hotelkamer (vind ik niet zo raar eigenlijk) - Naast het spoor tegen de auto (en ja, er kwam een trein aan) - in wc van cafe (iemand ging ons zoeken en die begon man's naam te roepen, dus iedereen buiten wc-hokje dacht dat man misschien wel buiten westen waren geraakt en ze wouden deur openbreken, dus toen ben ik dat hokje maar uitgevlucht en toen heeft man maar zoiets gemompeld als ze was misselijk of had last van haar buik (ik was duidelijk zwanger toen hihi)
Op de hoogste verdieping van een studentenflat die nog in bouw zat. Mijn X werkte toendertijd daar. Op de treinstation, op een bankje. In de backupruimte van computers op werk,(overdag) In een zwembad In de bios
Hmm, ik ben best wel saai Enige gekke plek was in een heel smal portiekje in het midden van een drukke winkelstraat, rond lunchtijd De rest gewoon in bed, haha!!
Ik vind een zwembad toch niet zo netjes/fris.. Oke, ik weet dat er ook volop geplast wordt maar toch..
heel stiekem toen wij sliepen bij een vriend na een feestje. het het logeer bed kraakte heeeel erg ( dus wij heel zachtjes doen hihihi ) en net toen we bezig waren kwam er iemand binnen met zijn dronken kop hahahahah niet echt gek maar wel heel spannend want je wilt niet betrapt worden hahaha wat wel gebeurde
oo en in het omkleed hokje van een zwembad ihihih ( netjes gehouden natuurlijk, maar wat krap zeg vooraL JE EEN GROTE MAN HEBT IHIHIIH en ook op een feestje in het toilet / douch cabine ( was een soort feest boederij ihiiiihii )
Ok.... Nu krijg ik ZO de neiging vriendlief uit zn bed te trekken (nachtdienst ) en even wat dingen van jullie lijstjes af te werken! Als ik dit allemaal zo hoor voel ik me echt TE Braaf! whahaha Kan alleen sauna van vakantiehuisje dat we deelden met mn ouders noemen eigenlijk.. Ohja en achtertuin tijdens sterrenregen, was wel even braaf stil doen toen t licht bij de buren ineens aanging!
Niet op heel veel gekke plekken maar: Een paar keer in het gras langs de maas Een paar keer in de achtertuin (we hebben sinds we verhuisd zijn een mega achtertuin, dus misschien weer in de zomertijd nieuwe plekjes zoeken ) En in de auto. Dus niet echt gek, vriendlief is er niet zo in thuis. Ik ben dan wel van het proberen , vind het wel leuk en spannend, maar ja, vriendlief moet dan wel meedoen.
Was het allemaal allang vergeten. Als ik er nu over nadenk valt het me wel op dat we dat soort dingen helemaal niet meer doen. Jammer... - wc-hokje op het zwembad terwijl mijn schoonmoeder buiten het hokje staat te wachten. - in het bos - aan de rand van de rijn. Alle boten die voorbij kwamen konden goed meegenieten - Sorry, maar toch ook in een thermaalbad in de sauna (erg vies voor de volgende gebruiker, ik weet het) - in de trein (telt orale sex ook?) - in de badkamer van een vakantiehuisje terwijl mijn schoonfamilie beneden op ons zat te wachten - in het bed van mijn beste vriendin - op het balkon van het hotel in Salou (was de eerste ontmoeting met mijn vriend trouwens -in een restautrant op het toilet. Toen we terugkwamen hadden ze dat deel van het restaurant al afgesloten dus was het duidelijk wat we aan het doen waren. - Op de moterkap van een auto, die stond daar toenvallig geparkeerd kan me zo even niks meer bedenken xxx
Ohjee... uhm, lijstje...? - badhokje natuurlijk ( ) - douches - zwembad - bubbelbad - stoomcabine - sauna (ook in het vakantiehuisje met mijn ouders) - in de meterkast van de sportschool (ja, erg krap, maar lukte wel... ) - op het balkon van ons hotel in Mallorca - 's nachts bij garageboxen buiten (was wel fripsig) - aan de kant van de weg in de auto - en verder de 'gebruikelijke' huis/tuin-en keukenwippies, hihi!
Nouja, mijn lijstje valt ook nog wel mee eigenlijk! - Onder de douche - In het zwembadje achterthuis bij zijn ouders, ( kan me nog wel schamen, want mensen hadden ons best kunnen zien als je bijv. boven stonden en uit het raam keken ofzo. ) - In de auto (heel vaak haha), op de achterbank op allemaal verlaten plekjes.. Bijv. zo'n afgelegen parkeerplaatsje ofzo, maar ook wel eens vlak langs een weg, leek in het donker dus heel beschut, maar toen we er een keertje overdag langsreden was het toch eigenlijk helemaal niet zo beschut als we toen dachten! - Op de bank bij zn ouders thuis En voor de rest in bed
Ik heb er nog 1, Met mijn toenmalige vriendje in het park bij ons in de buurt, lang leve het hoge gras zou je denken. We hoorden wel dat iemand zin hond uit aan het laten was, maar toen ik even later toch even durfde te kijken, riep mijn collega heel vrolijk: tot maandag hé! 8)