gekste plek ooit

Discussie in 'De lounge' gestart door MyLovely, 19 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Hahahahaha geen flauw idee hoor of het zo is...

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

de gekste plekken hier

boven op het dak van een brandweer wagen! wat was ik aan het hopen dat die pieper niet af zou gaan zeg.

langs de ijsel op een strandje'

in een appel bongerd na het stappen.

tegen een kerk aan ( discotheek zat naast de kerk)

in een auto (op zich niet zo heel vreemd maar hij stond op de oprit)

3. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Mijn eerste keer was midden op een voetbalveld in de zomer haha. Omdat ik thuis gecontroleerd werd door mn moeder heb ik zeker de eerste 2 jaar het niet eens binnen gedaan. Dan heb je het over liften, tegen een schutting, midden in een gymzaal waar we waren binnengesneakt, op een bunker midden in een weiland, tegen een auto die praktisch naast de snelweg stond, dat soort dingen. Lache hoor.

4. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    We hebbenhet vaak in het bos gedaan en zijn 1 keer bijna betrapt door paardrijdster en 1 keer echt betrapt door een zweefvliegtuig(het was een klein open vlakte in het bos)

verder in het turksstoombad van een landalgreenpark we hadden niet gereserveerd voor alenig dus er konden andere mensen binnenkomen.

in het bubbelbad in het zwembad.

in de badkamer van een hotel tegen de spiegel aan op de wastafel er waren daarna handafdrukken en hoofdafdruk zichtbaar etc dus duidelijk dat er wat gebeurt was en we hebben het express laten zitten voor de schoonmakktster:)

in een kleedhokje van een zwembad

geen gekke plek maar in een vakantiehuisje voor de openhaard en op de tafel en aanrecht eigenlijk alle plekken in de woonkamer daar en we kwamen er de volgende avond achter dat je dan een super schaduwspel krijgt door de gordijnen dus iedereen die langsliep heeft meegenoten.

en 1 keer op een wastafel in de douches van een camping: er was verder niemand daar op dat moment alleen de wastafel brak van de muur:) dus we hebben het daar niet afgemaakt:(

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    hihi, meestal netjes in bed, maar ok wel een keer in bad gedaan, op de keukentafel van mijn ouders. (moet er nog telkens aan denken als we daar zitten) en 1 keer in hun tuin! (ze wonen afgelegen) maar ik telkens toch kijken of neit een van de buurkinderen toevallig verstoppertje deed ; )

6. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

In de duinen (in december. het vroor...)

7. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Ik zie echt heel veel die in het pashokje van het zwembad het doen. Ik kan me dat zo niet voorstellen. Das toch een partij vies daar in die zwembaden??

8. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

jaiks! dat kan nooit lekker zijn!

eh ik heb opgezocht inderdaad van de gouden koets hihi! vet slecht!

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    he bah, en ook koud lijkt me zo'n hokje! Koude vloer, natte boel.... Ik betrapte laatst een stelletje op een toilet in restaurant. Ik wachten bij wc (was er maar 1) kwam een meisje uit, maar klik deur weer op slot?!?!?! en ja toen dacht ik daar kom je niet van af, dus ik wahten, en ja na ene minuut een man met een rood hoofd. Euh, laat maar!

10. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Hadden haar controles dus een averechtse werking. Denk niet dat het de bedoeling was van je moeder dat je het op openbare plekken ging doen meid! ;)

;):D

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

pashokje makkie joh ;) en koud... nee daar heb je wel iemand voor bij je die je warm houd ;) haha en met de slippers aan :p komt alles goed ;)

12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ik ben veel te bang betrapt te worden, kan dus geen spannende plekken opnoemen.
    Dat jullie dat durven zeg.:$
    Krijg nu hele andere ideeën bij een zwembad, jakkes.
    Wel spannend allemaal hoor.

13. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Op t kantoor van een taxibedrijf onder een bureau whahaha
    Er was op dat moment niemand maar de deur was gewoon open en iedereen kon zo binnenlopen.
    Vet spannend maar absoluut niet voor herhaling vatbaar whahahaha!!!

14. Skye

Skye Niet meer actief

De echte daad op een bankje in het park. Wat handwerk in een overvolle bus. Een jas eroverheen en trekken maar hahahaha

15. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    in de achtertuin bij mijn ouders,op een drukke zondag aan een recreatie meer,op het schoolplein(waar ik vroeger speelde haha)in een bushokje(totdat de bus aankwam rijden)schaam schaam....
    langs een beekje na het stappen,op ons balkon,in de bosjes na het stappen,sauna,achterin de auto met elkaar spelen terwijl ze voorin niks door hebben,mmm,ben ook te braaf geworden kan van de laatste 2 jaar niks meer bedenken!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Daarom zei mijn moeder altijd, ze doen het toch wel, dan liever thuis!

17. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Dat zei die van mij ook al :)

18. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

oow die wilde ik ook nog proberen maar was te schijterig haha

gekste plekken
    - in de auto ergens geparkeerd
    -in de duinen
    - in een lift (van flat)
    - zwembadhokje

ben eigenlijk saai
    door dit topic krijg ik weer wat ideeen
    jammer dat winter is haha

19. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Hmm ik ben niet zo van de gekke plekken, doe mij het bed maar gewoon.

Soms weet me vriend me over te halen, dus op mijn 'lijstje' staat:

-Bed van mijn ouders (ouders waren op vakantie, zusje lag in de kamer ernaast, wij sliepen in het ouderlijk bed)
    -Tikibad.. onder 1 of ander bruggetje, was wel spannend maar mij te openbaar
    - Kleedhokje van verschillende zwembaden.
    - Vakantiehuisje samen met schoonfamilie, woonkamer zat vol met neven en nichten, en onze slaapkamer deur grensde aan de woonkamer, deze kon ook niet op slot....

En dat was het wel....

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    in de sneeuw hhaha was best koud! Deze dag herinnerd ons ook aan de oudste want toen werd ie gemaakt:D

Deel Deze Pagina