@ maartje dat hebben wij nou ook. Doggystyle werkt dan egt veel beter. Maar uhh de raarste plek waar ik t ooit heb gedaan: - in t water aan t strand, terwijl onze vrienden tegen ons aan t praten waren en om ons heen zwommen ( ze hebben het nooit ontdekt ) - op de keukentafel waar we de volgende ochtend weer zaten te eten ( hebben m wel schoongemaakt maar de gedachte bleef wel hangen ) - op t strand Verder weet ik niks meer eerlijk gezegd hihi
In een rijdende auto, vriend van ons zat achter t stuur. Het bleek onderweg gesneeuwd te hebben, heb ik niks van gezien Op het buro van de directeur waar mijn vriend toen werkte wc hokje tijdens n feest. gewoon op straat, in n steegje, tijdens koningedag amsterdam En in zo'n subtropisch zwemparadijs. Verder ook in t bos, in de auto ed. maar dat vind ik niet zo'n gekke plek meer, doet (bijna) iedereen wel.
Het is niet zozeer lekkerder, maar wel ontzettend spannend; - In het archief van het bedrijf waar ik werkte - Buiten een discotheek (wel met mijn toenmalige vriend) - In een park - In de keuken terwijl mijn ouders boven aan het slapen waren - In centerparcs bijna overal in het huisje, maar dat vind ik dan niet echt een 'gekke plek'. - Niet meer zo origineel, maar; in een omkleedhokje van een zwembad - In de douche van mijn ex-'schoonzus', terwijl zij de kamer ernaast aan het slapen was.
weet je als ik nu ga zwemmen of naar een tropic zwembad kijk ik er wel even anders tegen aan zowat iedereen heeft het wel eens in een sauna of zwembad gedaan. 8) gevie ihihiii.. en dank voor chloor hahahha.. heb het wel eens gezien ( in een sauna ben toen snel uit het water gegaan omdat ik tja een beetje vies vind voor een ander ) maar zelf nooit gedaan.
nu ik nu ik nu ik hahaha - Pashokje - in de file op de moterkap - strand/duinen/wc strandtentje - in de gang bij me schoonouders eerste ontmoetingsdag - bioscoop - achter in de taxi - (woon in een flat) op de portiektrap - in de gevangenis haha bzt - achter de kassa bij de benzinepomp waar ik toen werkte uhm ik heb er nog zoveel maar die weet ik zo snel niet hoor ik heb echt een verslaving....
ja haha dat maakt mij echt niets uit hoor ken die mensen toch niet?? en zoveel was er niet te zien aangezien ik gewoon kleding aan had en mijn ventje ook lache toch mensen shockeren.... wie verwacht dat nou in de file ik hou daar wel van hoor hoe gekker hoe beter
hahaha! ik zou dat echt niet kunnen hoor. ik denk dat ik zelf heeeeel hard zou lachen als ik dat zou zien en op z'n minst heel hard zou gaan toeteren
Sauna Zwembad Kleedhokje winkel in de duinen Niet echt zo heel erg gek zo te lezen zijn we niet de enige
haha ik zou dat nooit doen ben ik veel te schijterig voor en te bang dat iemand me met de telefoon opneemt en op youtube zet
Blondoniempje- dat lijkt me behoorlijk "heet" op de motorkap. Met mijn man is de boot en de pooltafel wel het meest gekke plekje geloof ik. Ik kan even niet op andere plekjes komen. Ja met ex vriendjes vroeger, het openbaar toilet van een cafe, de duinen, in de auto, op een hooizolder in een slaapzak terwijl er nog minstens 6 anderen aan het slapen waren, in de trein, langs de weg op een bankje, kleedhokje van zwembad, bos en ga zo nog maar even door
Oei vergeet ik er toch nog een! -in de kamer grenzend aan die van mijn man zijn ex terwijl zij daar lag te slapen. 8) De volgende ochtend was ze wel een beetje boos omdat ze ons had gehoord. oepsie...
Oooh, foei! Ik uhh... in het bos denk ik. Of ik de kleedhokjes bij het zwembad ofzo? Ja sorry, zo origineel ben ik niet, hahaha! Hou toch nog het meest van old fashioned in bed, of onder de douche...
Haha... erg origineel ben ik niet (ga off topic trouwens wel ff tegen manlief zeggen dat het argument '25 cm lengteverschil' een k*t-excuus is; jullie kunnen het ook staand!! ) Maar hier mijn lijstje: - in de duinen (betrapt door een ruiter ) - in de bios - handwerk achterin de bus - blowjob tijdens het rijden (moet het niet te druk zijn, gaat ten koste van de verkeersveiligheid hahaha) - achterin de auto - in een steegje na het stappen - en de ergste: op de Kamasutra-beurs in de daarvoor bestemde 'darkroom' (lees: met nog heel veel andere mensen die hetzelfde aan het doen zijn) Geen idee wat ik toen in mn hoofd had, maar t was wel spannend!