Laatst ging ik mn vuile was ophangen.... ipv van de natte schone.... en het duurde nog een tijdje voordat ik het door had ook... verder inderdaad de gekste spraakverwarringen..... en sinds ik zwanger ben schijn ik ook weer meer Brabants dialect te praten.... Heel fijn als je in Rotterdam woont... Begrijp goed dat zwangeren zich onbegrepen voelen...
Hahah geweldig topic. Zo wilde ik aardappelpuree maken. Ardappels gekookt en geprakt. Scheutje melk er bij.... ik denk, oooow bah de melk is bruin, hij is bedorven! Oooo neee, het is chocolademelk! Gooide ik dus chocomelk over de aardappels! En dan ook nog denken dat het bedorven is. hihihi. Bedorven melk is nog nooit bruin geweest volgens mij. Diezelfde dag ging ik de vaatwasser uitpakken. Manlief kijkt me vragen aan... waarom zet je de vieze vaat weer in de kast? Boodschappen doen kan niet meer zonder lijstje. Ik loop daar als een halve gare door de winkel, niet wetende wat ik eigenlijk moet hebben...
Zoo herkenbaar! Kan me alleen niet veel meer herinneren. Maar had wel laatst suiker gekocht.die ik niet meer kon vinden.. Stond het pak uiteindelijk in de koelkast..Tsjah