Gekte op het wachtbankje; 8 dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1982Eva, 16 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Hier ook tegenover de kruitvat haha, helpt inderdaad ook niet. Maar probeer het te weerstaan. Ben dan ook bang voor vals positieve testen... Of nu positief testen en toch m'n NOD krijgen, dan maak ik mezelf nog meer gek!
    Maargoed, dat zeg ik nu heel stoer terwijl ik nog in m'n bed lig... Geen idee of als ik zo op sta en richting toilet loop de neiging om in een potje te plassen kan weerstaan :p

2. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ah! Toch een testje gedaan net... Nu afwachten wat er wel of niet tevoorschijn komt...

3. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Haha sorry als ik je had opgestookt ;) ben benieuwd!

4. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Nou.... Ik wilde een foto invoegen van mijn Omowitte test, maar dat lukt niet...
    Helaas niets te zien, zelfs geen tuurstreepje... Misschien wel te vroeg getest (8dpo) en misschien zit er ook wel niets... Nu maar echt wachten tot zaterdag dan...

5. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    :( hè balen stiekem hoop je het dan toch!

6. Lorelaiii

Lorelaiii Actief lid

5 nov 2015
    128
    4
    18
    Ik heb op 8 dpo 's morgens negatief getest en 's avonds positief :D

Ik ben ook zo'n testverslaafde, durf het niemand zeggen :) Gelukkig dat de testen zo goedkoop zijn :) :)

Veel succes allemaal!

7. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    :') :') ik zou elke dag nieuwe testen gaan kopen dan... :D :')

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    8dpo testen is echt veel te vroeg meiden. De innesteling is tussen 6dpo en 10dpo. Alle testen gaan uit van 14dpo als NOD (ook als je eigen LF korter is!), dus 4d voor NOD is echt al ultra-vroeg ;)

@ovulatietesten
    Als de ovulatietest posi is, dan springt je ei plusminus een dag tot twee dagen later. Hou daar rekening mee bij het tellen van je dpo ;)

@lf
    Een LF korter dan 10d is te kort. Misschien is je ei eerder geweest? Misschien is het iets anders. Laten we hopen dat je toch zwanger blijkt! Zo niet dan zou ik het in de gaten houden, want met een te korte LF krijgt een bevrucht embryo te weinig tijd om in te nestelen. En er is heel eenvoudig wat aan te doen! Utrogestan gebruiken.

9. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ook echt hoor :(.. Merk dat ik gewoon een beetje teleurgesteld ben doordat ik allemaal van die vroege positieve testverhalen lees..

Nou goed, time to shake it off... Zolang ik nog geen menstruatie aan voel dienen kan er nog van alles gebeuren natuurlijk.. Nu maar weer even wachten met testen, duurt tenslotte nog tot dinsdag normaalgesproken voordat m'n menstruatie komt..

Hoe is t nu bij jou? Zet het door?

10. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ergens weet ik ook wel dat het veel te vroeg is hihi! Maar ach, het is de eerste ronde, dus dan mag ik nog even dom en maf doen :p.. Maar nu gewoon maar even afwachten..
    Denk maar zo, als we ronde 2 in gaan heb ik in ieder geval al deze gekte al een keer mee gemaakt!

11. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Haha, ja dat scheelt wel! Hier nu de komende twee dagen geen getest meer.. Misschien zaterdag nog een keer, maar als t me echt lukt wacht ik tot maandag (dinsdag is m'n NOD)

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.835
    9.338
    113
    Gelderland
    Ik heb mijn plasje gauw doorgespoeld en wacht braaf tot morgen. De rest van de dag toch geen testdrang omdat ik dat echt met onchendurine moet doen van mijzelf.
    Morgen 10 of 11 dpo. Ik voel me vreemd, dubbel. Ik weet 99% zeker dat ik niet zwanger ben maar waarom voelt het soms wel zo? Waarschijnlijk omdat ik het heel graag wil.. Nu beetje misselijk op de bank, opgezette buik, ongieklachten.. Het zegt allemaal zo weinig.

Vorige maand een hele lichte positieve test en de dag erna ongesteld geworden.. Mijn sz heeft gister haar eerste echo gehad en ik had dus bijna gelijk gelopen als het misschien wel zo was geweest, dat maakt me best een beetje sip.

13. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ah snap ik Luna86!

Is ook wel lastig dan! Hier had ik getest vanmorgen met m'n derde plasje van de ochtend, wilde t toch zien.. Als snap ik ook wel dat testen met je eerste plasje t aller beste is.
    Ik probeer weer te wachten!

Hoop voor jou dat er snel een positieve test aan komt!

14. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Hier snap ik helemaal niks meer van m'n lichaam. Ik had net roze bij afvegen, 10dpo. Cyclusdag 26. M'n cyclus is normaalgesproken 30 dagen. Wat zou dit kunnen betekenen? Nu al ongesteld of innesteling ??

15. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Oja verder niet veel 'klachten', alleen van het weekend 2 dagen duizelig geweest en maandag dik rekbaar slijm gehad. Verder voel ik me kiplekker haha

16. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    @ Luna: dat snap ik, confronterend zijn dat soort dingen...
    @ Hilly wijze woorden... Je hebt helemaal gelijk, ernaar handelen is een ander verhaal :)

Ben nu toch echt ongesteld op 9 dpo. Inderdaad is dat (te) kort, maar omdat ik met m'n rare cycli de vorige keer ook zwanger ben geraakt zonder MMM laat ik dat maar even zo....

17. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Tja het zou allebei kunnen... Dat is het gekmakende hè...

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.835
    9.338
    113
    Gelderland

Wat kort he, je had ovu testen gebruikt toch? Of zou het kunnen dat je eisprong toch iets eerder was?
    9 dagen is wel kort voor een lf maar niet onmogelijk dus! Succes de volgende ronde!

19. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Eva...ow schrijf jij hier de "gekte" van je af haha...pffff ik voel me net een bezetene deze maand! Pffff en dan ja maar ben wel erg moe...ja logisch! Mijn kop draait overuren haha.
    Pffff en dat testen...en mezelf voorhouden dat het "rust" geeft. Nou ik zoek elke strohalm op het net om aan te grijpen...wordt moe van mezelf! En dan die relaxte mannen he, grrrrr

20. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.835
    9.338
    113
    Gelderland
    Vanochtend 10 dpo negatieve test. Geloof er niet meer in! Alleen de borsten zien er nog heel anders uit maar voor de rest voelt het aan alsof ik ongie ga worden!

Deel Deze Pagina