Hier ook idem dito. Zit nu op 11 dpo. Mijn borsten doen de ene dag zekerder dan de andere dag normaal doen ze extreem zeer tot op de dag dat ik ongi wordt. Ik heb al vanaf gisteren licht roze bloed het is wel extreem weinig maar ik denk dat het een voorbode is. Vanmorgen ging ik naar het toilet en toen was het weg dus krijg je automatisch weer hoop. Maar zojuist weer bij het toilet bezoek weer licht roze bij het afvegen. Verder geen krampen ect. Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld zal gaan worden. Mijn borsten doen bijna geen zeer meer dat vind ik dus wel raar dus over gek maken gesproken hier ook en ik maak niet alleen mezelf gek maar ook mijn lichaam maakt me gek.
Ik zit nu op 12 dpo en nog geen ongesteldheid op komst. Enige symptomen zijn beetje misselijk soms, beetje flauw voelen/ duizelig en steekjes in de onderbuik . Ik vind t zooo spannend!
Ik zit nu op 11dpo. Helaas is vanochtend mijn temp gedaald van 36.9 naar 36.7 (voor eisprong 36,3) Meestal daalt mijn temperatuur als mijn menstruatue begint of 1 dag later. Nu dus paar dagen eerder of mag ik nog hopen.. Success iedereen !
Vandaag 12 dpo, kon het niet laten en dus getest. Negatief. Ik zou as maandag m'n nod hebben. Is het mogelijk dat je dan vandaag met kruidvat 2v5 nog negatief test?
Misschien heb je nog niet zoveel hcg aangemaakt ?? Mijn temperatuur is inmiddels weer gestegen naar 36.9. Zit nu ook op 12dpo.
Ik zit op 9dpo.. Minimaal. (o febr vruchtbaarslijm, max 48 uut later springt ei) Al paar dagen met vlagen misselijk / maagzuur? Ontzettend moe etc. Nog nooit misselijk geweest voordat ik ongesteld moest worden. Hopelijk goed nieuws. Ga maandag denk ik testen.. 😊
Dames, wat een ellende allemaal he. Ik had vandaag ook nog een negatieve test. Zit even een beetje te rekenen. Ik heb of m'n ei 9 feb of m'n ei 11 feb gehad. M'n NOD op 23 of 25 feb. Dus zit nu op 9 of 11 dpo. Dus is lastig. Ik ga nu maar even uit van 23 feb NOD, negatieve test kan aan van alles liggen. Wachten maar gewoon de menstruatie af, vreselijk haha!
Ik ga voor je duimen dat je morgen positief test!!! Zelf ga ik wachten tot dinsdag nu... Die witte test was wel even klote vanmorgen, stiekem hoop je toch al weet je dat er in de eerste ronde weinig kansen inzitten.. Dus wil mezelf niet weer daar mee confronteren.. Als er dinsdag geen vuiltje aan de lucht is, dan woensdag weer een testje wagen hihi...
Hier vandaag 12 of 13 dpo. Mega ongie gevoel en nog steeds last van mijn borsten maar verder voel ik nog steeds niks. Enige gekke want ik vind is dat mijn oudste een beetje afstandelijk doet en mij ff niet zo moet terwijl de jongste extreem naar mij toetrekt. Maar dat kan gewoon een fase zijn 😂 Morgen testen!
Sorry ik kan het lastig zien meid ... Ik zie wel een vaag streepje, maar of t een indroger is of niet durf ik niet te zeggen! Hoop voor jou van niet, morgen nog een testje doen?
Ik denk maandag. Mocht ik zwanger zijn dan verdubbeld hcg.. Dacht ik.. Ja het is een heeeeeeeeel vaag streepje haha
Heel herkenbare XuonA, ik had afgelopen vrijdag ook een testje gedaan, omowit... Maar nog steeds niet ongi, nu ondertussen 3 dagen overtijd. Is jouw NOD al geweest?
Nee mijn NOD is dinsdag of woensdag, dus er kan nog van alles... Al denk ik het niet hoor... Heb het idee dat ik geen zwangerschaps klachten heb, dus ga maar uit van ongesteld worden... Heb je nog een testje gedaan inmiddels of is het al op gang gekomen?
Ja zeker spannend. Het is nu de 2e ronde. Bij ons 1e kindje had ik ook vrij weinig symptomen voor nod.