Gekte op het wachtbankje; 8 dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1982Eva, 16 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    En nog steeds opt wachtbankje. Vandaag nod en negatieve test. Geen kenmerken van naderende menstruatie

2. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Oké, hopelijk snel een positieve test!
    Hier nadert mn NOD en nu mn NOD nadert, naderen ook de menstruatie klachten helaas. Dus ik verwacht dat het voor ons een volgende ronde wordt, ik probeer rustig af te wachten.
    Maar zit onderhand om t uur op de wc als ik de kans krijg om te kijken of het door zet ja of nee haha!

3. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ja het is weer spannend heh xuona! Ik ben ook benieuwd al geloof ik het nu niet meer zo. Bij ons 1e kindje had ik op nod vet positieve test haha

4. blabla85

blabla85 Lid

9 okt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog geen bruin bloed wat ik meestal voor nod heb. Wel ben ik best zenuwachtig ahahah. Jullie ??
    Misschien dat mijn menstruatie daardoor ook later komt...

5. brammetje16

20 feb 2016
    57
    0
    0
    eigen kinderopvang
    Overijssel
    grappig om te lezen dat jullie net zo gek zijn als ik... ik zit nu op 6 dpo en word GEk!! voel van alles en kan nog lange niet testen! ( ga zaterdag testen)

Suc6 allemaal!!!

6. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Haha vrouwen heh. Ja normaal gesproken heb ik een dag bruin bloed en daarna gewoon rood. Maar nu heb ik m'n nod. En zelfs nog geen bruin bloed, klachten ook niet. Maar wel negatieve test helaas

7. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Ik zit nu op 11 dpo en heb een ClearBlue test gekocht... Durf 'm nu alleen niet te gebruiken... :') Wat een heldin ben ik toch!

8. blabla85

blabla85 Lid

9 okt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahaha ja spannend allemaal he !

ladyw jammer dat ie nog negatief is. Hopelijk morgen wel positief !

9. lmcm

lmcm Actief lid

13 aug 2014
    485
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh ik snap jullie! Ben nog maar 7dpo en het lijkt nog zo lang :D Deze middag mijn voorraadje zwangerschapstesten gaan inslaan bij kruidvat, hihi. Normaal heb ik altijd al vanaf 4 of 5dpo bruin- en/of bloedverlies (ook echt in inlegkruisjes enzo) die dan uiteindelijk op m'n NOD overgaat in mijn echte menstruatie. Nu heb ik niks behalve deze ochtend bij afvegen een heel klein tikkeltje roze, de allereerste keer en is nu ook gewoon weer over. Ofwel net een goed teken ofwel net slecht. Ooh laat ons hopen dat het raak is! Ook voor jullie!!! Ik duim!

10. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Het vrouwelijke lijf is zo'n maf iets!
    Hier is het wel/niet/wel/niet/wel/niet, vage bruine afscheiding en geen vage bruine afscheiding. Laat me nu maar zwanger worden of ongesteld worden, niet zo irritant gedoe nu!

M'n NOD is morgen, normaal al lang bruine afscheiding. Vanmorgen wel veel, maar vermijd nu 't toilet een beetje haha! Heb een beetje angst....

11. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Verschrikkelijk he! Kan het nu niet gewoon direct duidelijk zijn! :D
    Vrouwen zijn al nieuwsgierig genoeg van zichzelf...

12. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    En, nog mensen die deze week moesten ongesteld worden? Nog testen gedaan iemand?

Ik sinds deze ochtend ongesteld... :)

13. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ik zou afgelopen maandag ongesteld moeten worden:(:D.
    Toen test gedaan, negatief...en vandaag nog steeds geen menstruatie;) ..alleen (sorry) witte afscheiding :)..
    Wanneer zal ik weer testen? hahah

14. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Oh, strange! Zou al direct weer aan 't testen geslaan zijn :')
    Misschien tot snel nog eens een testje wagen (eventueel een ander merk?) en als die nog steeds negatief is en toch nog geen maandstonden, even langs de dokter passeren? :)

15. blabla85

blabla85 Lid

9 okt 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest gster ongesteld worden. Nog geen menstruatie te bekennen.
    Heb wel sinds een paar dagen licht het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Heb een action test gedaan en die is negatief.

16. lmcm

lmcm Actief lid

13 aug 2014
    485
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet dinsdag ongesteld worden, dus ben vandaag 10dpo. Heb deze ochtend al eens een testje gedaan maar spierwit... :( Heb al 3 dagen pijn in mijn liezen en lage rugpijn én sinds 7dpo heel licht bruin verlies. Ik geloof er dus niet echt meer in...

17. marja1978

marja1978 Lid

19 feb 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog een neuroot :)
    Ik zit nu denk op 6 dagen voor NOD
    Maar omdat ik net bezig ben ga ik uit 1x menstruatiecyclus. Ook heb ik met ovulatietesten 16/2 en 17/2positief getest. Dus dat maakt t nog een beetje overzichtelijk. Als sinds 18/2 menstruatie achtige buikkrampen en wat licht bloedverlies tot aan vandaag.
    Vanochtend de spanning niet kunnen weerstaan en zo'n gevoelige 6 dagen vooraf zwangerschapstest gedaan. Helaas totaal geen resultaat. Kreeg gelijk op mn kop van mijn zusje. Die zegt dat t nu testen totaal nog geen zin heeft en ik gewoon moet wachten tot mn NOD.
    Dat ga ik nu maar doen. Hoop zo dat ik nieg ongesteld wordt. Afwachten maar.
    Maar ook ik zit zoals jullie iedere dag het forum af te neuzen naar aanwijzingen en dokter 'google' :D
    Spannend hoor....

18. Lady88

Lady88 Actief lid

19 jan 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg Meiden. Mag ik even aansluiten. Iemand ervaring met een lichte streep op een zwangerschapstest? Wat denken jullie?

19. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ziet er goed uit lady88, die moet wel gaan oplopen de komende dagen.

20. lmcm

lmcm Actief lid

13 aug 2014
    485
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die menstruatieachtige krampen 18/2 zullen je eisprong zijn geweest denk ik. Een eisprong en/of innestelling kunnen wat bloedverlies geven. ALS mijn gedacht klopt ben je vandaag 7dpo. Dus is nog wat te vroeg om te testen.

Deel Deze Pagina