Baby zit half uur in bloedhete auto | Volg het nieuws terwijl het gebeurt Ik kan er niet bij met mijn verstand. Snap het echt niet! Moeders gaat vrolijk boodschappen doen en laat haar baby op een bloedhete dag in de auto achter.....En ze begrijpt wel dat ze fout zat....PFFFFFFFFFF.
Goede zaak dat jeugdzorg is ingelicht!!! En ik snap het gewoon niet, wat is het nou voor moeite om je kind mee te nemen naar de supermarkt?!
Bahbahbah!! Ik ging gisterenochtend met bolleke boodschappen doen, 3 minuten met de auto zonder airco en ramen open en dat was al ontzettend warm. Ik weet nog dat ik toen dacht van "hopelijk is er morgen niet weer een nieuwsbericht van een baby wat in de auto word achtergelaten,.." En jaa hoor!!! Bah hier mogen ze van mij gevangenisstraffen op uitdelen!!!
Dan krijg je zin om uit te zoeken waar dat "mens" woont om er eens aan te bellen en je gedachte goed te zeggen en het hele huis te begaaien
Dan wil ik graag een pm met haar volledige naam en adres, kan ze lekker bekend op facebook worden,... Pfff ik begrijp zoiets echt niet, dit is gewoon poging tot moord vind ik!
Echt on-ge-loof-lijk. Hoe onverantwoord kun je zijn!!! Terecht dat er een melding bij Jeugdzorg is gemaakt Baby uit snikhete auto gehaald - NOS Nieuws
Zullen de hun kinderen dood willen ofzo??? Depressie en er goed van af willen komen met het ging persongeluk. Bedoel je bent geestelijk niet helemaal oke om je kinderen op deze warme dagen ook maar 5 min alleen in de auto te laten mag staan even winkelen. Zowiezo even boodschappen doen en de kinderen in de auto laten?? Ben ik nou zo voorzichtig of die ouders gewoon lui en geen zin ik gedoe. Gelukkig maakt dit kindje het goed en waren er mensen aan het opletten. Ik noem dit toch echt poging tot doodslag
Gister was het 53 graden in onze auto die een tijdje onder de volle zon had gestaan. Of ze is niet helemaal gezond in haar hoofd of ze heeft de schijt aan haar kind want een normale moeder doet dit niet
idd anna. en het blijft maar gebeuren..Wacht dan met boodschappen doen tot dat je partner thuis is anders even oppas regelen..maar doe dit niet..
Blijkbaar snappen sommige mensen het nog steeds niet.. is ten slotte nog niet vaak genoeg fout gegaan met kinderen en huisdieren in de auto
Dat mens heeft een gaatje in haar hoofd. Een normale moeder zou zoiets nooit doen. Zij is haar kind niet waard, en dat meen ik echt.
WAARSCHUWING: Heftig filmpje. Wel in scene gezet gelukkig. Ik heb er doorheen geskipt. Dan kun je hem goed kijken. Heftig filmpje: waarom je je kind niet in de auto moet laten in de zomer | Pink Bullets Vorige week stond het nog in de krant. Lezen deze mensen geen kranten? Kunnen ze zelf niet nadenken? Nemen ze dit risico willens en wetens? HOE DOM KUN JE ZIJN?