Gewoon even klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzanne68, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Onze buurtjes hebben niet zo heel veel geld (wij ook niet hoor)
    Nu was hun laptop stuk en hadden ze niets meer en wij hadden nog een pc staan,die niet gebruikt werd maar nog wel helemaal goed is.
    Dus die hebben we daar neergezet zodat ze wat hadden tot ze geld hadden voor een andere.Van de week staat de buurman voor de deur.Pc deed niks meer.Dus Suusman van alles geprobeerd en kreeg hem daar niet aan de praat.Zegt de buurman nog: ah joh geeft niks als het niet lukt koop ik vrijdag wel een nieuwe :$ niks geen sorry dat jullie pc stuk is.Maar nu komt het ergste.Wij hem mee naar huis genomen zodat Suusman op zijn gemak er naar kon kijken.Hij schroeft de kast open....stinkt ie helemaal naar de kattenpis.Dat is toch superaso :x
    Beter een verre buur...
     
  2. apie3

    apie3 Fanatiek lid

    10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Sooooooooooooooooooo! Ik zou zo verschrikkelijk over de zeik gaan!!!
    Heb je hem er al op aangesproken?
    Tja... Beter een verre buur idd!
    Sterkte!
     
  3. Vagans

    Vagans VIP lid

    13 aug 2010
    8.491
    0
    0
    Zwijndrecht
    Zooo das gemeen!!!
    Ik zou een nieuwe PC eisen! ze gooien het desnoods maar op hun verzekering ofzo!
     
  4. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Nou dat is idd asociaal, ik zou er zeker wat van zeggen.
     
  5. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Weten ze wel dat de kat er tegen aan heeft staan pissen?:p Kan ook zijn dat het is gebeurd op een moment dat hun niet keken.
    Zo ging onze router er een keer aan onderdoor door de hond haha, was nog een pup en stond dus te plassen bij de router, was toen boven en had het pas door toen ik daarna weer even op internet wat wilde opzoeken.
     
  6. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Leuke buren...

    Kun je niet even langs lopen en vertellen waarom de pc het niet meer doet, met een beetje geluk proberen ze het gelijk goed te maken. Ik zou mijn buren zeker compenseren als mijn huisdier de spullen van de buren had gesloopt.
     
  7. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Als er kattenpis in de pc zit dan moet er toch ook wat naast of op gelegen hebben....lijkt mij hoor.Anders wel een kat die heel goed kan mikken.En op zich niet erg als dit per ongeluk gebeurt.Maar het niet zeggen vind ik wel heel erg.
    Hebben ze nog niet gezien sinds we het weten.Maar ga er zeker wat van zeggen.
     
  8. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Ja ik ook.Maar als ze al dingen zeggen als:maakt niet uit als je hem niet meer aan de praat krijgt..dan koop ik vrijdag gewoon een andere (voor zichzelf) dan denk ik niet dat ze zelf met voorstellen komen om hem te vervangen.En hoef niet perse een vervanging.dat ding stond hier toch maar stof te vangen.Maar een sorry zou ik wel erg prettig vinden.Waar ik zo (katte :D)pissig van wordt is dat ze er zo onverschillig over deden dat ie stuk was en dan nu dit.
     
  9. Sila24

    Sila24 Niet meer actief

    zijn ze niet verzekerd voo dit soort dingen, gewoon zeggen hoor!! verzekering moet toch vergoeden
     
  10. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Suusman zegt dat het wel kan.Dat de kat erop geplast heeft en het erin is gelopen zonder dat ze het gemerkt hebben.Want volgens mij moet je dat toch op zijn minst ruiken.Maar Suusman had een goed punt door te zeggen dat het daar al erg naar de kattenpis stinkt,dus het makkelijk kan dat ze dat niet geroken hebben.Dus ik ga nog even afwachten wat ze zeggen als we ze vertellen dat er allemaal plas in de pc zat.En dan pas boos worden :D
     
  11. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Okie, succes!
    Bleg een huis wat naar kattenpis ruikt...

    Hahaha ja en als hun zeggen 'ooohh ja dat klopt' of ' ja dat wisten we' dan mag je boos worden:D
     
  12. Syl72

    Syl72 Bekend lid

    14 mrt 2008
    816
    176
    43
    Ooh wat ranzig zeg! Sterkte met zulke buren!
     

Deel Deze Pagina