Acryl/gelnagels zijn minder scherp dan eigen nagels dus wat dat betreft maakt het niet uit met een klein kindje. Als je als verpleegster werkt lijkt het me i.v.m hygiene idd niet zo handig,of je moet ze kort houden.
Maar stel ik wil nagels laten zetten welke raad je me dan aan? Gel of acryl. Het moet stevig zijn ivm huishouden,kind,honden etc.
nou daar ben ik ook wel benieuwd naar ik zou graag nog een keer willen maar dan idd wel een erkende, maar hoelang blijven zulke nagels nou goed moet je ze vervangen en moet het altijd zo lang of mag het ook iets korter ikzelf ben dus helemaal niet van de lange nagels een beetje half lang vind ik juist wel mooi bij mezelf dan
De lengte kun je zelf bepalen. Je hoeft ze niet eens te verlengen, je kunt het ook op je eigen nagel zetten dus de lengte behouden die je nu hebt. Of maar een heel klein stukje verlengen. Tja acryl of gel, dat hangt ook van je nagels af, heb je bolle,platte nagels.... heb je droge of een vette nagelplaat enz. Ik vind persoonlijk acryl fijner omdat het harder is, maar zit je veel in het water dan zou ik gel weer aanraden..... (owja ik ben trouwens geen nagelstyliste hoor..... heb wel mijn opleidingen maar doe er niks meer mee) dus heb nergens belang bij haha....
hey hey bedankt ik heb dus bolle gladden nagels eigenlijk van mezelf wel mooie nagels alleen word ik dus gek van het feit dat als ik nagellak opdoe het dezelfde dag er al niet meer uitziet dus acrylnagels beste
Ik ben het eens met wat eerder gezegd is, dat een goede cursus een must is. Ik heb zelf ervaring met beide. Dus iemand die er een cursus voor gevolgd heeft en iemand die het zichzelf heeft aangeleerd. De laatste bleek structureel iets fout te doen (namelijk bij de bijwerk- behandelingen telkens alle nagels eraf weken in remover) waardoor mijn nagels allemaal witte maantjes kregen, dun werden en kapot gingen. Het heeft erg lang geduurd tot het aangegroeid was. De vrouw die de cursus gevolgd heeft deed het heel mooi, geen kapotte nagelriemen, maar wel netjes weg gewerkt. Ik zou me goed laten informeren! Het is een secuur werkje en zoals ik eerder al zag staan, echt vakwerk. Succes, lijkt me een leuke uitdaging.
en toch zou ik voor gel gaan, ik heb ze al jaren en als je ze stoot met gel liggen ze er niet gelijk af dat is met acryl eerder vind ik en dan doet het ook nog eens onwijs zeer want ze nemen gelijk je eigen nagel mee, gel is iets flexibeler.
Dat is dus ook de reden dat ik ze heb! Ik heb 2 jaar gelnagels gehad en dat beviel me echt prima,toen ging ik verhuizen en kwam ik bij een nagelstyliste terecht die hoofdzakelijk acryl gebruikt dus daar op overgestapt en dat bevalt me ook helemaal goed. Het voordeel van acryl vind ik dat ik niet hoef te wachten met m'n hand onder een lamp,vind dat uitdrogen van de gel echt extreem pijnlijk al zijn daar wel foefjes voor gelukkig.
Ik ga ook voor acryl, ik vind gel vaak niet mooi ( te bol, geen mooie randen ) en inderdaad, dat uitharden onder de lamp. Acryl is wel harder, maar mooier in de vorm. Heb eigenlijk altijd nepnagels gehad, maar nu met de paarden wordt dat 'm gewoon niet.
Oh en ik denk dat ik in totaal 9 jaar lang nepnagels erop heb gehad, maar mijn nagels zijn nog helemaal normaal hoor. Niks geen beschadigingen, rare bobbels. Ja als het er net af is, is het niet zo mooi, maar met een goede hand en nagel ( + nagelriemen! ) verzorging is het bij mij zo weer mooi.
Persoonlijk vind ik juist gel beter vaak hecht het beter en omdat het flexibeler is weinig problemen met lucht. maar het ligt nog steeds aan je eigen nagels, hoelang wil je ze. Vaak is het een kwestie van proberen kies voor de gene waar je het beste gevoel bij hebt, bavalt dit niet kun je altijd nog de andere optie proberen. groetjes kim
Acryl of gel is moeilijk te zeggen. Ik heb beide gehad en welk soort materiaal het mooiste resultaat geeft, ligt echt aan degene die ze zet.
Dan zou ik eens een anders styliste zoeken.... je ziet namelijk geen verschil in gel of acryl que dikte en randen....
acryl of gel bij iedereen weer anders, zal uitproberen zijn! ik heb zelf gelnagels wel gewoon kort (is meer voor de stevigheid en kleur) ik heb een zuurvrije gel die de nagelplaat niet aantast waardoor mijn nagel gewoon bespaard blijft! die foto's zijn inderdaad te erg gewoon, ongelovelijk dat dat gebeurd, hoewel mensen zelf ook zo makkelijk ermee omgaan altijd! succes