Omdat ik toch niet kan slapen alvast een vraag: ik wil misschien een keukenmachine kopen en zoek ervaringen van anderen. Waar gebruik jij je keukenmachine precies voor? En welk type met welke (extra) functies raad jij aan? Qua prijs wil ik eigenlijk i.i.g. niet meer dan 100,- spenderen..
Haha. Ik heb een keukenmachine die ver boven je budget ligt (400) maar ben er super tevreden over. Is een Kenwood.
Waar wil je hem voor gebruiken? Ik heb een braun staafmixer waarvan je de kop op een hakmolen kan zetten. Gebruik die voor wortels (worteltaart), uitjes, noten, komkommer voor tzatziki. Staafmixer voor soep of smoothies, straks babyvoeding. Mn ouders hadden er vroeger 1 met ronddraaiende schijven waarmee je dan ook komkommer plakjes kon doen of kaas raspen, dat doe ik dan met de hand. Dat was meer echte keukenmachine, maar zelf vind ik het voor komkommerschijfjes dan weer teveel werk om dat hele ding schoon te maken
ik heb er één van bosch maar die ligt wel boven de 100,-: bol.com | Bosch Keukenmachine MUM54230,Bosch | Elektronica ben daar heel tevreden mee. Ik gebruik hem voor van alles: deeg maken, groente snijden, jus persen, smoothies maken enz. onmisbaar in mijn keuken iig! als je niet meer dan 100,- wil besteden zou ik deze doen: bol.com | Bosch Keukenmachine MUM4427,Bosch | Elektronica die kan je uitbreiden
Ik heb er eentje van philips gespaard met punten via een tankstation Zitten veel extra dingen bij zoals mixerhaken, deeghaken, citruspers, snijschijven voor bovenop en een blenderkom naast de gewone kom. Ik gebruik hem vooral om beslag in te mixen, sinaasappels te persen en de blender gebruik ik regelmatig voor babyvoeding maken en smoothies Die schijven om komkommerplakjes enzo te maken gebruik ik eigenlijk nooit.