Cadeau, wat zou jij doen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Indiana, 9 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.180
    1.364
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dilemma... of naja, ik ben vandaag jarig en een door dochter uitgekozen sieraad gehad, dochter houd van roze en regenboog en dat is zichtbaar :D
    En heel eerlijk gezegd, niet mijn smaak :$ en was niet goedkoop...

Ik heb nu gezegd (lief uitgelegd...) dat ik hem wil omruilen samen met haar, zij verdrietig want ze had met al haar vriendschap krachten deze uitgekozen...

Zou jij het sieraad omruilen voor iets wat je gaat dragen of zou je het houden en af en toe voor het idee dragen omdat zij er zo trots mee is...

2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Afhankelijk van de leeftijd van dochter. Smorgens om doen, laten zien/benoemen, mee de deur uit gaan, op locatie weer af doen ;) net als bij de moederdag macaroni ketting. Zo'n glunderend snoetje is toch prachtig ❤️

MotherPrincess, Vero0504, Philou en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik zou het absoluut houden. Geen twijfel over mogelijk. Ik heb eens een afschuwelijk beeldje gekregen van mijn oudste dochter, die staat vol trots hier op een kastje pontificaal in de woonkamer. :thumup:

Ik bedoel het echt niet lullig maar het zou niet eens in mij opkomen om dat sierraad om te ruilen eerlijk gezegd. Helemaal niet als je dochter er ook nog verdrietig om wordt.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik zou het samen met haar gaan ruilen en iets kiezen wat bij jou past, maar jullie allebei mooi vinden.

Roanna vindt dit leuk.
  5. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.180
    1.982
    113
    Absoluut houden! De waarde zit hem dan toch vooral in dat zij hem met zoveel liefde voor jou heeft uitgekozen. Ik zou hem af en toe dragen, bijv thuis.

Madelie, Saartje33 en Malbec vinden dit leuk.
  6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.052
    17.015
    113
    #6 Sado, 9 sep 2021
    Laatst bewerkt: 9 sep 2021
    Lastige! Maar ik zou ‘m ook zeker niet ruilen :)

Als het mijn man was die het met haar zou hebben uitgekozen, zou ik hem wel vragen een volgende keer proberen íets te sturen naar een sieraad dat wat meer voor alledaags gebruik is… :)

Fijne verjaardag!

Gewooniemand, Paardenbloem en Saartje33 vinden dit leuk.
  7. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Houden. Geen twijfel over mogelijk. Hoe "lelijk" t ook is. De liefde van je dochter zit erin.

Huismuisie en Saartje33 vinden dit leuk.
  8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ik zou hem houden

9. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Na het zien van haar leeftijd en haar reactie houden, ook al is het niet mijn smaak. Ze heeft het zorgvuldig uitgekozen. Dat maakt het heel erg waardevol in mijn ogen.

10. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Oh wat pijnlijk voor haar.. dat ze oprecht denkt iets moois voor jou te kopen. Wat logischerwijs meer haar smaak is omdat ze dat nog niet goed kan inschatten.

Snap het anderzijds ook wel, want je wil ook eerlijk zijn en misschien daar een boodschap in meegeven. Mja of dat dan dit verdriet waard is. Ik zou het ook houden.

Huismuisie, Paardenbloem, Spectre en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb ook wel eens zoiets gehad. Mijn zoon had samen met opa (mijn schoonvader) een armband voor mij gekocht. Hij had 'm deels van zijn eigen geld betaald en de rest had opa gesponsord. Het was écht niet mijn smaak, maar mijn zoon was zó trots. Ik heb de armband dus gehouden en ik word er nog steeds blij van als ik er naar kijk, gewoon door de herinnering aan dat trotse koppie. Hij had het ook helemaal zelf bedacht toen, dat hij iets voor mij wilde kopen. Ik draag hem niet zo heel vaak, maar als ik hem om heb, zegt mijn zoon er altijd weer iets over.

Philou, Gewooniemand, smax en 16 anderen vinden dit leuk.
  12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow en gefeliciteerd natuurlijk!

13. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Gezien de leeftijd van je dochter zou het niet eens in me opkomen om te zeggen dat je het niet erg mooi vindt hoe lief je het misschien ook gezegd hebt. Sorry dat ik het zeg maar je had ook wel kunnen weten dat het haar erg verdrietig zou maken. Draag het sieraad gewoon met de gedachte dat je dochter het met veel liefde voor jou heeft uitgekozen.

Zeebra, iMum, Philou en 10 anderen vinden dit leuk.
  14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Houden! Zonder twijfel.

Peppabig en Paardenbloem vinden dit leuk.
  15. SydneyGirl

SydneyGirl Niet meer actief

Heb precies hetzelfde aan de hand gehad met mijn zoontje van 5. Hij had samen met mijn vader een ketting van 150 euro uitgezocht (is meer dan ik zelf doorgaans aan een kettinkje besteed, draag überhaupt niet zo vaak sieraden, vergeet dat gewoon) dat ik echt niet mooi vond. Was heel verleidelijk om het te ruilen voor iets wat ik wel mooi vind, want veel geld, maar heb het uiteindelijk niet gedaan omdat hij het zo prachtig vond. Geen spijt van! Word nu idd gewoon blij van het ding omdat ik aan hem moet denken.

Zeebra, Loufoque en Saartje33 vinden dit leuk.
  16. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Zou niet eens in mij opkomen om hem te ruilen.

Sneu dat ze nu verdrietig is.
    Heeft ze zo haar best gedaan om iets uit te zoeken voor je…

Zeebra, iMum, Philou en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Een gegeven paard…

Eerlijk gezegd vind ik het best sneu dat je voorstelt om een cadeau van je dochter die ze speciaal voor jou heeft gekocht (!!) te gaan ruilen. Kom op zeg.

Zeebra, Relax, Celika en 14 anderen vinden dit leuk.
  18. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.485
    113
    Gefeliciteerd!!!!

ik ben het wel eens met de andere dames, hoe lelijk het misschien ook is in jouw ogen, absoluut niet ruilen. gewoon houden, over 20 jaar kunnen jullie er hopelijk op terug kijken met een grote lach op jullie beide gezichten!

19. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.012
    14.675
    113
    Vrouw
    Ik snap je dilemma heel goed. Ik zou er ook best een beetje van balen als ik een duur sieraad zou krijgen wat ik niet mooi zou vinden. Ik draag eigenlijk nooit een ketting oid. Ik heb alleen twee ringen die ik nooit af doe: mijn trouwring en de ring die gemaakt is van de helft van mijn vaders trouwring. (Mijn zus heeft dezelfde ring, gemaakt van de andere helft) gekregen na mijn vaders overlijden.

Ik zou het ook een lastige vinden hoor. Ik denk dat ik uiteindelijk ook zou besluiten hem te houden. Alleen al omdat mijn kind hem uitgezocht zou hebben. Ben alleen wel bang dat mijn man het zou moeten bezuren:oops: want ik neem aan dat papa erbij was met uitzoeken. En dat hij dan zoveel geld gaat uitgeven aan een sieraad dat ik niet mooi vind zou ik flink van balen.

En grote kans dat hij uiteindelijk ongedragen in de kast zal liggen...

Roanna, Athina, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Het eerste wat ik dacht toen ik je berichtje las. Ach arm kind.. het zou niet eens in me opkomen om het aan haar voor te leggen. Het zou me echt aan m'n hart gaan als ze zo verdrietig reageert. Lekker houden en af en toe dragen vol trots.

NiVa0230 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina