Ik weet wel wat het verschil is....die verschrikkelijke lamp Maar ik kan bij iemand terecht die alleen nog gelnagels doet, ze is niet duur en heel erg goed. 30 euro voor een nieuwe set en 22,50 euro voor 1 x per 3 weken bijwerken. Dat valt wel mee toch? Maar met gelnagels kun je minder of niet? Kan je b.v. het randje in een andere kleur doen? En wat is nu beter? Hopelijk hebben jullie er iets meer verstand van.
ik vind acryl toch beter, hebben jullie in de burt geen chinees die het doet bij hun valt de prijs ook mee en voor 7 euro maken ze hele mooie designs voor je
Gel is er in allerlei kleuren, net zoals acryl...en die verschrikkelijke lamp kun je tegengaan door telkens 3 seconden er onder te gaan, en dat een stuk of 3 keer per nagel...dan heb je (meestal dan) geen pijn Vind zelf acryl ook veel fijner, en blijft bij mij ook langer zitten dan gel! Ligt dus aan jezelf en je nagels wat je wil/beter is. Succes
Ik ben juist een liefhebber van gel. Vind ik veel fijner zitten, omdat het wat flexibeler is. Daarnaast vind ik het er vaak mooier uitzien, maar dat ligt er vast ook aan wie het zet. Ik heb nooit problemen gehad met gel, niet dat ze snel kapot gingen ofzo, en ook niet dat ik bepaalde (chemische) producten niet kon gebruiken. Qua kleuren enzo maakt het niet uit of je gel of acryl neemt, in feite is met beiden alles mogelijk.
Ik heb in het verleden gelnagels gehad en heb nu acryl. Beide soorten vind ik prima. En dan lamp... daar ga ik nu ook onder met mijn acrylnagels. Ik krijg altijd een laagje gel erover. Dit is beter voor de kleur in de zomer ivm olien enzo, maar ik vind het ook beter afsluiten.
Ik ben een voorstander van acryl, dat blijft bij mij namelijk veel beter zitten. Ik heb nu al ruim 5 jaar onafgebroken acrylnagels en heb er nog nooit 1 afgebroken. Toen ik nog gelnagels had braken ze om de haverklap af. Maar volgens mij verschilt dat heel erg per persoon, want een vriendin van mij heeft gelnagels en heeft daar nog nooit problemen mee gehad. Ik heb in mijn gelnagels-periode eigenlijk nooit last van de lamp gehad.
Ik ben verslaafd aan mijn gelnagels! Heb trouwens ook nog nooit last gehad van die lamp, en ook nog nooit een nagel gebroken. En ik doe gewoon alles met mijn nagels. Verder heb ik altijd nailart op mijn nagels in de meest uiteenlopende kleuren, dus dat kan ook gewoon. hiervoor heb ik trouwens fiberglas nagels gehad en daar was ik ook heel tevreden over.
bio sculpture gelnagels vind ik de beste, ze zijn natuurvriendelijker en ze zijn beter voor de gezondheid. dit is de site Beauskin & Nails - Bio Sculpture Gel groetjes
Ik heb wel eens gehoord, dat als je zwanger bent dat acryl/gel nagels niet goed blijven zitten ivm de hormonen. Klopt dat? Zeg maar net zoiets als je haar kleuren. Dat kàn anders uitpakken vanwege de hormonen. Grtjs, Aleida
Tja, heb ik idd ook gehad tijdens mijn zwangerschap..nagels vielen er gewoon binnen 2 dagen af, toen wist ik nog nieteens dat ik zwanger was. Nu blijven ze toch echt gewoon zitten en doe er ook alles mee OT: ik ga de mijne ff zelf bijwerken..
Ik heb liever acryl Omdat ik toch van poetsen hou met water en acryl blijft dan mooier.en langer zitten
Nou ik kijk het nog even aan. Ik wil toch eerst bevallen en dan neem ik weer nagels, maar ik weet niet zo goed wat. Ik heb ook beide gehad, met gel is alweer zo lang geleden, ik kan me dat niet meer zo goed herinneren. Ik weet nog wel dat zij mij toen adviseerde om acryl te pakken omdat ik secretaresse ben en typen met gelnagels gingen ze schijnbaar ook sneller los zitten.
Ik heb een nagelsalon en vind gel persoonlijk ook minder. Gel gebruik ik alleen bij mensen die héle dunne nagels van zichzelf hebben of extreme nagelbijters. Tijdens een zwangerschap geef ik daarin tegen wel weer de voorkeur voor gel omdat dit minder schadelijk is (v.w de liquid, vloeistof die bij acryl gebruikt word) De brandende pijn zou een goede nagelstyliste kunnen voorkomen door de klant inderdaad te vertellen om de nagel 5 sec in de lamp te houden, 5 sec eruit en er dan weer in. Ik heb op het moment zelf geen nagels omdat ik toch zo min mogelijk met de producten in contact wil komen. Bij klanten gebruik ik handschoenen maar vind dat er nog te weinig bekend is over het effect van de vloeistoffen e.d. Verder kan het inderdaad ook zou zijn (hoeft niet) dat de nagels snel weer loslaten door lucht v.w de hormonen. Je kan met gel alles wat je met acryl ook doet, kleurtjes, designs, glitters noem maar op. De prijs valt trouwens best mee van de persoon die je noemt, maar zoals iemand het over een chinees had die het voor E7,- doet zou ik dus nooit doen...tenzij je je nagels écht wilt verkloten. Als je meer wilt weten kan je me altijd pb-en.
Bekijk bijlage 8168 dit zijn mijn trouwnagels van bio sculpture gel. mijn vriendin heeft een nagel-salon en doet ze vaak voor me, (zie mijn vorige berichtje) ze bleven 3 weken lang prachtig zitten, ik was hier 20 weken zwanger mocht je onverwachts in het ziekenhuis terecht komen dan zijn ze er niet blij mee, indien je geopereerd moet worden dan kijken ze naar de doorbloeding onder de nagels. groetjes
niets meer aan toe te voegen, helemaal mee eens. Ik werk ook liever met acryl dan met gel, maar dat is persoonlijk denk ik. En vooral die chinees/thaise ga er alsjeblieft niet naar toe, maar goed ieder zijn/haar eigen keuze maar een gewaarschuwd mens teld voor 2.
Mocht je onverwachts in het ziekenhuis komen en je moet geopereerd worden dan kunnen ze ook nog altijd je tenen gebruiken. Ik zelf ben 2 jaar geleden met spoed geopereerd en kon niet anders, geen probleem hoor
Bedankt voor jullie reacties. Diegene die ik gevonden hebt werkt schijnbaar met een nieuwe techniek, waardoor het onder de lamp gaan ook geen pijn meer doet. Willen jullie, als ervaren nagelstylsistes , eens kijken op de volgende link: http://link.marktplaats.nl/269854393 Dit is nl. bij mij in de buurt. Voor 30 euro een nieuwe set en 1 x per 3 weken bijwerken is 22 euro. Ik ken nog iemand die het doet, zij vraagt 55 euro voor een nieuwe set en 29.50 voor het bijwerken. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, kun je natuurlijk niet veel van zeggen, dat snap ik wel.