papier bij zwarte was

Discussion in 'De lounge' started by augurkjes, Aug 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik vandaag lekker met mijn wasjes bezig, lekker een zwarte was erin.
    DUs wasje klaar ik was eruit halen en JA hoor... er heeft een wit bonnetje bij gezeten. Als resultaat me was niet mooi zwart meer, maar zwart met allemaal witte dingen van dat papiertje erop.

Nu vraag ik me af heeft het nut om me was opnieuw te wassen.. of moet ik het laten drogen en het eraf slaan of iets?
    zal graag me spulletjes weer zwart willen hebben ;)

en in het vervolg maar weer eens goed de broeken en alles controleren!

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Probeer de zwarte was nog eens te wassen met een panty erbij in. Een panty schijnt pluisjes en vezels aan te trekken. Heb het nog nooit geprobeerd, maar heb gehoord dat het schijnt te helpen.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik heb het ook wel es gehad ik zou het zelf laten drogen en dan goed uitkloppen of eraf slaan dat werkte bij mij wel ik denk als je het nog een keer gaat wassen niet echt zin heeft want dan blijft het plakken aan de kleding omdat het nat is althans dat denk ik:)
    suc6

4. chevenne

chevenne Fanatiek lid

May 17, 2009
    1,073
    0
    0
    Even in de droger werkt hier goed. Heb het al een paar keer gehad..:)

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

nou ik laat hem eerst even drogen :) en kijken of het afkloppen lukt zo niet was ik het met een panty ;) is dat niks doe ik het gelijk in de droger :)

bedankt voor de adviezen

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Inderdaad even in de droger!

Mijn moeder heeft dit heel veel voorgehad met de was van m'n oma. Die verstopte overal papieren zakdoekjes... ;)

7. sillie78

sillie78 Actief lid

Nov 13, 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    De tip met de panty werkt als een trein. Gewoon een panty en dan een kort wasje draaien. Weg papier!

Share This Page