ik vandaag lekker met mijn wasjes bezig, lekker een zwarte was erin. DUs wasje klaar ik was eruit halen en JA hoor... er heeft een wit bonnetje bij gezeten. Als resultaat me was niet mooi zwart meer, maar zwart met allemaal witte dingen van dat papiertje erop. Nu vraag ik me af heeft het nut om me was opnieuw te wassen.. of moet ik het laten drogen en het eraf slaan of iets? zal graag me spulletjes weer zwart willen hebben en in het vervolg maar weer eens goed de broeken en alles controleren!
Probeer de zwarte was nog eens te wassen met een panty erbij in. Een panty schijnt pluisjes en vezels aan te trekken. Heb het nog nooit geprobeerd, maar heb gehoord dat het schijnt te helpen.
Ik heb het ook wel es gehad ik zou het zelf laten drogen en dan goed uitkloppen of eraf slaan dat werkte bij mij wel ik denk als je het nog een keer gaat wassen niet echt zin heeft want dan blijft het plakken aan de kleding omdat het nat is althans dat denk ik suc6
nou ik laat hem eerst even drogen en kijken of het afkloppen lukt zo niet was ik het met een panty is dat niks doe ik het gelijk in de droger bedankt voor de adviezen
Inderdaad even in de droger! Mijn moeder heeft dit heel veel voorgehad met de was van m'n oma. Die verstopte overal papieren zakdoekjes...