De merken waar ze mee werkt zijn heel erg goed. Je kan natuurlijk niet zo op een advertentie zeggen dat ze goed is maar het ziet er niet verdacht uit. De prijs is ook redelijk dus ik zou als ik jou was vragen om een proefnagel of als je er vertrouwen in hebt een afspraak maken. veel succes en mocht je nog vragen hebben je kan ze altijd stellen, er zitten hier meerdere nagelstylistes dus geen probleem.
Ik zet zelf gel nagels, maar acryl is volgens mij veel beter Gel dondert er steeds vanaf en ik ben een erge nagelbijter... Dus nu zit er niks op.. En als je dan weer gel zet liggen ze er zo af en acryl blijft zitten
Waarom zijn deze zo slecht? Ik wil tzt weer nagels zetten en misschien bij zo'n salon. Maar ik ben erg benieuwd waarom volgens jou de Thaise en Chinese salons niet goed zijn.
Komt het door het nagelbijten dat de gel loslaat? Want ik heb ooit gelnagels gehad en ik kan me niet meer herinneren dat die zo slecht waren maar dat is al heel lang geleden. In de tussentijd zijn ze natuurlijk beter geworden, ander materiaal enz. Mij werd toen aangeraden om acryl te nemen vanwege mijn werk, ik werk als secretaresse, omdat ik veel moest typen. Inmiddels werk ik parttime en zit niet meer zoveel achter de computer dus misschien maakt het nu niet meer zoveel uit. Ik wil wel een afspraak maken bij haar na mijn bevalling, kan ik altijd kijken. In september kwamen er weer een paar acrylplaatsen vrij zei ze, dus misschien kan ik er dan alsnog acryl laten zetten. Ze nam er een x aantal aan vanwege de stank zei ze. Dus we zien het wel, maar ik heb er nu al zin in, vandaag zijn weer 2 van mijn nagels afgebroken en het ziet niet uit zo'n stompjes!
Ik werk als nagelstyliste en ik heb zelf altijd acryl, ik vind ze een stuk steviger dan gelnagels. Ik heb evenveel gekleurde gel als acryl daar zit geen verschil in. Op teennagels gebruik ik wel alleen gel,met een glitterrandje ofzo. Wat de geur betreft, ik werk eigenlijk alleen met acrylklanten en ik heb een goede geurverdelger daarvoor. Het goed onderhouden van je nagelriemen is ook heel belangrijk voor de kwaliteit van je acryl/gelnagels.
Ik zou de chineese salons heel snel voorbij lopen! Ze letten vaak niet goed op de hygiene.... gebruiken vijlen voor meerdere klanten. Producten komen vaak uit aziatische landen en daar zitten vaak slechte ingredienten in. De keuze voor gel of acryl ligt voor 50% bij de styliste en niet bij de klant. Soms blijft acryl bij de ene persoon beter zitten en andersom. Ik als nagelstylist bepaal wat ik op de nagels doe als dat nodig is (als iemand dunne/vochtige/flexibele nagels heeft bijvoorbeeld) En het uiterlijk van gel en acryl is bijna het zelfde. Even sterk, MITS goedgezet! Váák is goedkoop, duurkoop.... je weet immers niet van tevoren of de foto's van het werk van de betreffende styliste is. En geloof me... er worden zo nog al wat foto's gestolen en gecopieerd via internet! Ik werk dus absoluut niet voor 20,- hahahaha! Ik verdien dan misschien 5 euro per uur???? Nee... bij mij betalen klanten toch iets meer (nabehandeling v.a. 33,-) Ik vindt nagelen erg leuk, doe het al 2 jaar en heb van een van de beste les gehad.... Maar ik houd graag ook een centje over hoor. Een goed nagelstylist die met zorg en perfectie is al snel 1,5 tot 2 uur bezig en daar mag een styliste toch ook wel wat aan over houden, want het is een intensief beroep. Groetjes Cyntje78 Die nu met lange salon gelstyletto's met moeite typt
Mijn nagelstyliste vraagt ook 33,-- voor opvullen na 3 weken. En zij is inderdaad ook zo'n 1,5 uur bezig. Ze heeft nu zo'n soort "slijptol" waar ze mee vijlt en dat scheelt wel tijd. Voorheen vijlde ze alles met de hand. @ Cyntje & MamaDeluxe: waar hebben jullie je opleiding gedaan? Ik denk er al tijden over om ook een opleiding tot nagelstyliste te gaan doen, maar er is best veel aanbod van opleidingen en kan soms door de bomen het bos niet meer zien. En ik wil wel een goede, betrouwbare opleiding doen.
@Mermaid... Ik heb inderdaad ook zo'n frees waarmee ik het meeste vijlwerk doe. Scheeld een boel tijd en een zere handpalm Ik heb mijn opleiding in Eindhoven gedaan bij A S F maar niet tevreden achteraf... (zet er ff spaties tussen de letters voordat het ge-googled wordt en ik wéér ruzie krijg met de eigenaresse hahaha!) Daarna ben ik naar Pepijn Borrel academy in Veghel (3 minuten fietsen voor mij) Super veel geleerd, wel duur maar echt goed! Pepyn Borrèl Academy, Nagelopleiding en Nagelsalon Ik hoor ook heel veel positieve verhalen over Pika nails in Moergestel Pika-Nails En Hollywood nails Speciaalzaak voor Nailart, Nagels & Hollywood NailsOpleidingen. in Rotterdam Allemaal dames en heer die goede stylistes willen afleveren en met hart en ziel in het vak zitten! Groetjes Cyntje78
Dank je wel voor de info. De eerste twee zijn een beetje ver voor mij (woon bij Utrecht), maar Rotterdam is goed te doen. Ik ga eens op de site kijken. EDIT: Ik zie nu dat ik Hollywood nails al bij mijn favorieten had staan omdat ik daar wel eens stripers enzo bestel om zelf mijn nagels te versieren. Ik ken het onder Fairy Nails dus had het zo snel niet herkend.
Ik zou voor Acryl-nagels gaan. Ik ben ook geen liefhebber van gel-nagels.... Die maken je hele nagels kapot als ze er eenmaal weer af zijn..
@Jenniferzoe.... hoezo maken die heel je nagels kapot? Het enige wat je nagels kan vernachelen is.. 1- zelf er af peuteren, wrikken, slopen 2- De nagelstyliste heeft als voorbereiding té veel het nagelbed gevijlt, en is ws onkundig aan de gang gegaan. Gel en acryl is helemaal niet schadelijk voor je nagels te zijn. Het verkeerd zetten of er mee omgaan wel. Groetjes Cyntje78
Vraag me af want het is nergens bewezen of je wel gel- of acryl nagels mag zetten tijdens een zwangerschap, er is nooit bewezen dat het schadelijk is of niet.... Maar aangezien ik een nagelbijter ben en op kantoor werk wil ike r graag netjes uitzien... En is het schadleijk rond de eisprong (dat het vruchtje niet innesteld bijv.)
Ik heb de vraag eens gesteld aan de verloskundige hier en heb toen als antwoord gekregen dat het geen kwaad kon. Zou het wel heel erg vinden moest dit wel zo zijn. Dan laat ik ze DIRECT weghalen!
33 euro vind ik wel erg veel hoor. In de salon waar ik eerst zat was het ook goedkoper en hun hebben ook allerlei opleidingen enz. gedaan en ze waren ook erg goed. Ik wil het wel proberen bij deze vrouw die ik gevonden heb op internet. Er staan wel goeie recensies bij, zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar ik wil het wel proberen. Of is dat niet slim denken jullie?
Anders laat je toch eerst een keer een proefnagel zetten, dus gewoon 1. Kan je ook zien hoe ze werkt enzo en of het hygiënisch is. Voor wat betreft de kosten; mijn nagelstyliste huurt een pand en ik kan me voorstellen dat je niets overhoud als je minder zou rekenen, aangezien je behalve je producten ook nog huur enzo moet betalen. Als je het vanuit huis doet heb je die extra kosten natuurlijk niet. En ach, het is inderdaad niet goedkoop, want ik ga elke 3 weken, maar ik kom daar nu al ruim 5 jaar en we kennen elkaar gewoon goed.