beugel

Discussie in 'De lounge' gestart door julia6, 9 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ships, er zit een beugel van een bh vast in mijn wasmachine. Niet zichtbaar wel hoorbaar, het tikt/ratelt en bij het centrifugeren lijkt het alsof mijn hele wasmachine op ontploffen staat. Dat doen we dus maar niet meer, voordat we hem helemaal naar de knoppe helpen. Hoe krijg ik die beugel er in hemelsnaam uit?! :)

Ja, normaal zitten mijn bh's altijd keurig in van die zakjes maar deze was ertussen geglipt en is dus zonder zakje meegewassen :)

Now what? ;)

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Het ligt er een beetje aan waar die beugel vastzit, maar ik vrees dat je er toch even een monteur voor moet bellen... Stel je voor dat het gekke ding anders kortsluiting maakt?

Succes!
    Josien

3. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik had geluk want ik kon de twee beugels die in mijn wasmachine zaten er gelukkig wel zelf uithalen. (Voor de 'blonde' dames onder ons, ja die dingen zitten soms ook in zwempakken.... helemaal vergeten). Ik zou óf een kennis/vriend(in)/manlief die echt handig is met dat soort dingen eens er naar laten kijken of als er niemand is toch een monteur bellen. Dat kost wel wat, maar een nieuwe wasmachine ook.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Had mijn tante ook, daar moest toch echt een monteur aan te pas komen.

5. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Bij mij is dat ook een keer gebeurt, ik kon hem er toen uithalen doordat er onder de deur een klep zit. En daarachter zit een draaiknop en die leidt naar een slang en daar zat ie bij mij toen in. Kon hem met een tang zo pakken.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik gooi mr bh's al jarenlang gewoon in de wasmachine zonder waszakje, en ben nog nooit een beugel kwijt geraakt.
    Ligt het misschien aan het type bh?

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb nog nooit een bh- beugel kwijtgeraakt.

Ik had wel een keer dat mijn wasmachine muurvast zat en niet meer wilde draaien. Toen kwam er een monteur bij en die ontdekt dat er een onderbroek vast zat. Die was helemaal door de rubbers gezogen en onder de trommel gekomen. Toen dacht ik nog: waarom nou net een onderbroek en niet een sok of een doekje of zo?

Maar een beugel is best lang. Je kunt het inderdaad proberen in dat luikje onderaan je wasmachine of hij daar weer uitkomt, en anders zelf niet lopen knoeien en een monteur erbij halen. Die haalt de machine zo even uit elkaar en haalt hem weg.

Succes ermee!

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    tja... ik denk dat er idd een monteur aan te pas moet komen. Mijn hubbie zou eerst vanavond dat rubbergeval eruit halen, dat gaat nl vrij makkelijk om te kijken of we er dan bij kunnen komen, zo niet.....

@consider; het type bh? nee denk het niet, gewoon vd hunkemoller :)

Deel Deze Pagina