Baby onrustig in ledikantje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MariskaM, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariskaM

MariskaM Lid

22 okt 2010
    36
    0
    6
    Vrouw
    Stadskanaal
    Hallo,

Mijn dochtertje van 2,5 maand ligt overdag in haar eigen bedje. Nu sinds kort slaapt ze onrustig, doordat ze haar speen elke keer uitspuugt. Ze wil hem ook telkens weer, maar s nachts ligt ze bij ons op de kamer in de kinderwagenbak en slaapt ze zonder problemen direct in en de nacht door. Ik heb al geprobeerd haar in te bakeren maar hier word ze ook onrustig van, andere speen ook geen effect. Ze is hartstikke moe, en als ze even slaapt en haar speen valt uit, weer zelfde probleem.

Wat kan ik hier aan doen! Vind zo sneu, haar overdag ook in de bak, maar dan op eigen kamertje??

2. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Een ledikant kan groot en ruim voelen. Ik zou overdag de kinderwagenbak proberen idd.. Als dat helpt is het toch prima?

3. MariskaM

MariskaM Lid

22 okt 2010
    36
    0
    6
    Vrouw
    Stadskanaal
    En vanaf wanneer kan je zo iets afbouwen? Wanneer zijn ze groot genoeg voor een ledikant

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Een ledikant is enorm voor zo'n kleintje. Mijn dochter sliep ook veel beter in de kinderwagenbak, en 's nachts in haar wiegje (veel kleiner dan een ledikant).

Je ziet vanzelf wanneer ze er echt niet meer in kan, hier kon mijn dochter nog met 8 maanden een tukje doen in de kinderwagenbak ;)

Het bedje opmaken als een matrozenbedje wil ook weleens helpen.

5. MariskaM

MariskaM Lid

22 okt 2010
    36
    0
    6
    Vrouw
    Stadskanaal
    Oké, ga even googlen hihi.

6. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    We hebben hier ook gehad dat dl niet goed in slaap kwam in t ledikant. We hebben toen op advies van t cb handdoeken opgerold om haar heen gehad een tijdje, dat hielp heel goed!

7. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Wij hadden ook het ledikantje dicht gemaakt met handdoeken dan is het niet zo ruim. Wij gebruikten onze zwarte handdoeken. Voelt het niet zo groot aaan voor de kleine. Wellicht helpt dit.

Deel Deze Pagina