Net voor het avondeten een pizza gehaald. Ik had er een met vis, en toen ik het aan het eten was proefde ik dat het gerookte zalm was die erop zat. Nou denk ik, die is toch op minimaal 200 graden in de oven geweest, dus zou niet veel kwaad moeten kunnen...Heb de pizza dus ook opgegeten, maar het zit me toch niet helemaal lekker. Ben ik erg dom geweest?
dat dacht ik dus ook maar zit me nu toch ongerust te maken... EDIT: heb even gegoogeld en inderdaad, na verhitting is het geen probleem meer. Neem aan dat die pizza toch minimaal 10 minuten in een loeihete oven heeft gestaan, dat geldt volgens mij wel als verhitting
Ik wou net zeggen dat tenzij je je pizza bevroren op hebt gegeten het geen enkel probleem is. Alle schadelijke bacteriën zijn inderdaad door de verhitting naar een betere wereld geholpen.
Kan helemaal geen kwaad. Pizza is goed genoeg verhit geweest. Mijn advies: Eet volgende week nog eens zo'n pizza en ga er dan maar lekker van genieten. Want dat heb je nu niet echt gedaan natuurlijk.