Is dat zo hier ook een groot bedrag terug alleen die van mij is de heffingskorting en op me man zijn naam staat het grootste bedrag. Nog ff geduld dus.
Hier afgelopen zaterdag de brief gehad met dagtekening van 9 juni, maar nog geen geld op de rekening. Wij hebben voor 1 april aangifte gedaan. En het gaat om 3000 euro.
ik heb het hier gelezen, ik weet niet of het echt waar is ik krijg heffingskorting en manlief de centjes mbt eigen huis
aangifte gedaan in de 3e week van maart, ik heb gisteren een brief gehad, lief nog niks gehoord (hij verwacht veel geld terug).
24 april aangifte gedaan, (man en ik allebei uitstel aangevraagd) en 2 weken terug brief + geld ontvangen!
voor april ingevuld maar toen we de brief binnen kregen zagen we dat er iets fout was gegaan. Moest heeeeeel veeeeel betalen. Nog een keer na laten kijken en nu moeten we weer even afwachten. Volgens ons krijgen wij geld van hun!!! hahahahaha
29februari aangifte gedaan, en voor mij dagtekening 15juni, manlief nog niks bekend.. Wij doen t volgend jaar echt niet meer snel snel,.maar 31maart ofzo!!
niets gehoord van de gewone aangifte voor de toeslagen zorgtoeslag meteen 4 dagen later op rekening, herziene toeslag vlak erna kindgebonden budget of hoe dat heet ook 4 dagen later op rekening, op de herziening ook niets meer gehoord
wij hebben ook nog niets gehoord! verdorie.... zit er wel beetje op te wachten hoor! we kunnen wel weer een aanvulling gebruiken!
Wel brief binnen, maar moet terug betalen. Zie, als je bij postservice werkt moet je dat lekker zelf doen. Maar mijn vriend krijgt wel terug, maar heeft nog geen brief gekregen.
Voor april aangifte gedaan, brief wel binnen gehad met dagtekening 9 juni maar nog geen geld binnen aangezien ze niet zo snel zijn met het wijzigen van mijn rekeningnummer.
Jeetje, aan de poll te zien hebben meer mensen het geld NIET dan wel... en het is al midden juni.. WOW.
2 maart aangifte gedaan en ik wacht nog steeds smachtend bij de brievenbus op de mooie, blauwe envelop. We krijgen nogal veel terug. Vandaar .