Wij ook nog niks gekregen, wel aangifte gedaan voor 1 april. Maar goed ze hebben inderdaad nog 2 weken dus ik wacht nog lekker af. Ik ga niet bellen, heb het geld verder ook niet hard nodig ofzo al wil ik het natuurlijk wel liever z.s.m. hebben hahaha.
Volgens mij een week voor 1 april aangifte gedaan en het geld was 4 weken terug binnen en ook alweer zo goed als op (gingen net op vakantie dus een super timing!!)
Hier inmiddels de brieven wel binnen, dagtekening 15-6, geld nog niet. Maar hou mn rekening in de gaten! Heb de aangifte pas op het laatste moment gedaan trouwens, waren net op tijd.
Vrijdag kwam mijn brief binnen, vandaag die van mijn man. We hebben ook vóór 1 april alles netjes ingestuurd (digitaal). Erg laat dit jaar.
heb 1,5 wk geleden gebeld en ze zeiden dat hij al behandeld was met dagtekening 22-6, dus dat is eindelijk as vrijdag, ben benieuwd, heb nog geen brief of geld, dus hoop dat het deze week gaat komen. erg laat dit jaar!
Nou... zit ook te wachten. Met hele grote smart. Nog niets gehoord en zelfs keurig via een boekhouder aangifte gedaan.
ergens in mei aangifte gedaan, wonen in het buitenland dus moest voor 1 juli. en ik heb me brief al gehad vrijdag. nu is hetn og wachten op het geld. die van mijn man is er nog niet. ook mijn ouders hebben al bericht en voor hun geld hetzelfde we hebben samen heengebracht
Midden maart aangifte gedaan! Brief 1 juni gekregen, met dagtekening 2 juni en 3 juni op de rekening!