Geld babykamer terug van belastingdienst?

Discussie in 'De lounge' gestart door 24Mandy24, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Investeringen... ;)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Moest er meteen aan denken dat een kennisje in de schuldsanering alle bonnetjes op moest sturen en zo het geld terug kreeg van haar bewindvoerder. Misschien is het zoiets?

Iets anders dan al voorbij gekomen is kan ik me niet bedenken. Zou absurd zijn als het zomaar kon! Je krijgt al kinderbijslag en KGB, mooi genoeg in mijn ogen.

3. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    Mijn moeder krijgt alle uit aven oor de kinderen terug via de belasting maar is gashouder van de kleinkinderen en verdient daar ook aan ze is aan gesloten ij een gastoudetbeurau en ze krijgt ook werkelijk alles terug voeding, luiers enz ook eventuele benzine kosten ik ga er van uit dat ook daar een limit aan zit

4. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik denk dat zij zich verwart met de gemeente. Daar kan je als je in een uitkering zit ofzo een gedeelte van terug krijgen. Dat is een speciaal potje voor.

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vind dat echt heel gek. Vooral het stukje luiers, voeding en benzine. Dat zijn toch bedrijfskosten die doorberekend worden aan de klant? Zo krijgt ze het van de belastingdienst terug EN via haar salaris, vreemd.

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    heb 3jaar bij de belastingdienst gewerkt... maar dit nee nog nooit van gehoord haha. kwam de meest rare vragen tegen maar een babykamer aftrekken van de belasting nee nog nooit haha. zou niet kunnen bedenken waar je dit onder moet zetten ;) ja aftrekpost kinderen onder de 30 jaar... maar als ze je daar mee pakken hang je! ;)

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Aftrekpost kinderen onder de 30 jaar? Bij de belastingdienst krijgen ze toch de bonnen waar op staat kinderkamer? Ze heeft het geld terug gekregen.

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Kan het zijn dat ze een enorm sterk verhaal ophangt?

9. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Kan ook, is wel in een familie haha.
    Maar zal de boel wel op lichten denk ik als ik al die verhalen hier lees.

10. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Hahahaha..

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    *Trekt alle kasten leeg, opzoek naar bonnen :D*

Haha, nee nog nooit van gehoord. Misschien doelt ze op bijzondere bijstand?

12. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bijzondere bijstand dacht ik idd ook gelijk aan ja. Moet je idd je bonnetjes inleveren, maarre... Niks geld terug krijgen hoor. Bijzondere bijstand voor de babykamer is een renteloze lening.

Deel Deze Pagina