Dames wie o wie heeft er nog een huis tuin en keukentip voor me? Mn haar was blond(geverfd) en heb t bruin gemaakt(wat in t verleden altijd goed ging grr) Maar nu is het dus zo dat het groenig is geworden haha Dus ik vroeg me af of iemand van jullie nog een handige tip heeft dat het wat minder word? Heb nl even niet de mogelijkheid om naar de kapper te gaan(misschien volgende week)
Oh ohh... Even een verfje er over gooien met een koper tint? Kan nl niet van blond naar bruin, er moet dan een ' rood ' tint in zitten. Denk niet dat er tips zijn om het groene er uit te krijgen zonder verf..
Njaa ooit haha toen heb ik dat dus gedaan met een roodtint en toen werd het ook groen.. Haha okee ik beken dit is de 2e keer groen in mn leven haha
Een koperspoeling halen, deze erin doen, op laten drogen of droogfohnen en daaroverheen opnieuw de verf. Dat doen ze bij de kapper ook als je van blond naar bruin gaat. Dan blijft de verf veel langer zitten. Daarna niet te vaak wassen. Hoe meer je wast, hoe sneller de kleur terugloopt.succes!
Zeker donkerblond ofzo er in gegooit? Er zijn kleuren waar heel veel matte (groene) pigmenten inzitten en als je dat over blond heen doet zuigt dat dus alle groene pigmenten op... Je bent niet de enige die dat overkomt Je kunt proberen om er een kleur overheen te doen die warmer is. Dus iets meer rood of koper er in. Anders word het toch echt naar de kapsalon gaan.
Whahaha een foto is niet duidelijk Het is ni zeg maar donkergrijs/legergroen aan de onderkant haha Hmm word dan dus toch de kapper zo te lezen...haha Smeer er morgen wel ff ketchup in en dan hopen dat t wat mijder word en de rest van de week mn haar maar vastdoen haha bovenop zit het nl wel goed
de complementaire kleur van groen is rood. roodtint moet er in, je kunt het met ketchup doen. dit schijnt groen goed op te heffen. anders toch ff naar de salon en ehm, zilvershampoo is paars. paars is de complentaire kleur van geel... die zal weinig doen
het zal niet helemaal de optimale kleur worden maar het meeste groen gaat er wel mee uit desnoods herhaal je het nog een keer
Zoals ik geleerd heb kan het niet groen worden als er rood in zit. Succes met de tomatenketchup ik hoop dat het lukt
Haha nou ik ben toch echt het levende bewijs hor kan er ook niks aan doen haha Jep morgen ff tomatentroep kopen en maar aan de slag haha gadverdamme