wij besparen door; online kortingscode te zoeken voordat ik iets koop bonus acties groot inslaan vlees met 35% korting sticker kopen of groenten etc kort douchen, samen in bad licht uit als je niet in die kamer bent verwarming staat op 19 in de winter, wij stoken bij met openhaard kleding voor kinderen kijk ik eerst bij kringloop, daar hangen soms echt leuke en nog goede kleertjes bij (ook merk) ieder jaar switchen van energieleverancier en kijken welke zorgverzekeraar het goedkoopste is man en ik vullen online enquetes in voor waardebonnen (vvv , wehkamp, bol.com) lid worden van bv bankgiroloterij voor 13 euro en dan als welkomst cadeau een vvv bon van 25 euro ontvangen en 4 kaartjes voor de dierentuin en dan meteen weer opzeggen. dingen die je graag wil hebben opschrijven en vragen voor verjaardag/kerst/moederdag etc zelf brood bakken en dan meteen 3 tegelijk in de oven groentes zelf snijden, zo ook de friet en gebakken aardappelen paar keer per week vegetarisch eten geen droger gebruiken maar was ophangen. energie zuinige apparaten aanschaffen als deze aan vervanging toe zijn. met de auto niet te hard rijden, als het rood is gas op tijd los etc, ik haal 1 op 24 met mijn auto dus erg zuinig gelukkig (ja ik ben een slome op de snelweg, maar ik rijd rechts vakantie last minute boeken
- kleine porties ook bewaren ook al is het maar voor de kids en dan af en toe eten uit de vriezer - shampoo , douchegel kopen in de aanbieding - wassen in daltarief - wasmachine aanzetten in daltarief - zoveel mogelijk proberen te fieten - boodschappen lijstje maken , en als dingen in aanbieding zijn inslaan -1x per week mee eten bij me ouders - spullen verkopen en geld in potje doen
Dit doe ik dus ook regelmatig en vind ik nog leuk ook! Alleen de etherische olie moet ik nog het voordeligste zien te vinden. Iemand toevallig een idee hoe ik bijvoorbeeld een white musk geur kan nabootsen dmv etherische olien?