Deze vraag was niet voor mij Maar ik wil best een keer andere rijst eten als het gratis is Ik heb nu in juni een groot pak rijst en diverse zakken snoep gratis. En de vegan yoghurt met flinke korting dat eten we sowieso vanwege koemelkallergie
Ja die gratis producten nam ik ook wel mee, en spullen die ik gebruik met korting ook. Maar ik ga geen honig maaltijdpakket kopen omdat er korting op zit terwijl we dat echt nooit eten, zo bedoel ik het. Ik denk dat veel mensen denken dat ze ermee besparen, maar uiteindelijk eigenlijk alleen maar dingen kopen die ze helemaal niet nodig hebben/gebruiken. (Net als dat mensen voor 1 ding de action in gaan en er met 10 uitkomen)
@Vogelinnetje Krijg je nog iets als je iemand aanbrengt voor stempunt ?Ik heb interesse! @Snoopy1979 doe je ook mee met GfK, flycatcher en panelwizard? Welke is het lucratiefst? @Rizzoli Kantar, Bonusway en GfK. Heb je nog tips? @goblins graag de uitnodiging voor Roamler! @siets ippies, heb je een idee hoeveel dit totaal bespaard? @Dreamz3 Ik wil graag de Roamler uitnodiging ook van jou! Iedereen met specifieke uitnodigingen waar ze zelf iets aan hebben ook en voor mij gunstiger is dan zelf aanmelden mag me een pbtje doen hoor, graag zelfs!
Ja eigenlijk wel. Of omdat ze gratis zijn en kan proberen. Voorheen alles bijna gratis. Tegenwoordig is het bijna altijd 50 cent of 1 euro. Maar bijv snoep, chocolade , honden en katten snacks, wasmiddel etc hebben we geen vast merk. En als ik doe gratis kan testen en neem ik het vaak wel mee . 50 cent voor zal snoep of pak rijst neem ik ook mee . Dan maar ander merk . Dingen die ik echt niet gebruik of ga gebruiken sla ik over. Of neem mee en verzamel ze voor gratis kliekjes Facebook pagina
Ik denk er lang niet iedere keer aan als ik online iets koop en ben ook geen grote online shopper, maar ik denk toch dat ik in de afgelopen 2 jaar 200,- bij elkaar gespaard heb. Ook o.a. doordat Youphone, voor telefoonabbonement, via hen kan. Ook verzekeringen etc, dan tikt het wel aan.
Ja, je mag zelf kiezen welke opdrachten je doet! Je mag me een pbtje sturen met je e-mailadres, dan nodig ik je uit.
Mijn moeder heeft een tijdje als mistery guest gewerkt. Betaald mee doen met onderzoeken kan ook via; https://www.respondenten.nl Sta hier wel bij ingeschreven maar nog nooit meegedaan
Ik spaar via 247discount. Dat levert me ongeveer 25 euro per jaar op.niet heel veel dus, maar hrt kost ook geen moeite.
Lastig, ik vind panelwizard het fijnst, heb nu 95 gespaard in 3 jaar. Over het algemeen keren ze 2 keer per jaar uit, nu even niet icm corona. Gfk heb ik een tijdje niet gedaan, geen zin in gehad. Heb daar nu in een paar jaar tijd 2 bonnen van 10 euro van bol.com besteld. Flycatcher ben ik pas net lid van, ik krijg nog 20 euro van een vragenlijst over een collega van mij (als het hele onderzoek is afgerond). Laatst nog een (redelijk lange) vragenlijst ingevuld, kreeg 270 punten en 900 punten is bv een 10 euro bon van bol.com.