Geld besparen? Tips!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sproettie, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    En van die tomaat uit het zakje halen, dat doe ik ook weleens hihi is toch weer 30 cent? Zoiets

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij zijn overgestapt van energieleveranciers. Gaan nu naar Eneco. Zij betalen de boete voor het overstappen (aangezien ik nog een 2 jarig abonnement had).. En we krijgen 100,- toe!

Daarbij gaan we nu van flexibel naar vast.. Het gaat ons ruim 40,- per maand schelen opbasis van wat we het afgelopen jaar hebben gebruikt!

Dus EN 100,- extra.. EN 40 euro per maand minder!

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Bij eneco kwam ik juist heel duur uit?
    En is dat flexibel nou goedkoper of duurder? Hebben het nu vast staan.

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Flexibel zou goedkoper zijn als je veel gas gebruikt.. Nu hebben wij blokverwarming (appartement) dus is voor ons vast goedkoper..

Dat hebben ze me verteld in ieder geval :) wellicht dat het hem daar in zit..

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    En waarom 100 euro toe?

6. Blays

Blays Niet meer actief

Mijn zorgverzekering werd van zichzelf goedkoper, en blijf hetzelfde verzekerd :) Dus die hoef ik niet te veranderen.

7. Lentes

Lentes Niet meer actief

Dat is gewoon diefstal.. ;)

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Nou phoe he, daar heb je ff flinke winst.
    My god.......

Is dit alleen voor de kick, of heb je die 30 cent echt nodig?

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    serieus , hoop dat je dan nooit bij mij in de supermarkt je tomaten komt halen .......

10. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Owke..dus je steelt gwn:(

11. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Ben een trouwe lezer hihi, maak nu al enige tijd een boodschappenlijstje voor 1 week van woensdag tot woensdag en ik probeer niet meer dan 50 euro uit te geven.
    Zijn met 2 volwassenen en 2 kids, waarvan 1 zindelijk.
    Tot nu toe gaat het redelijk goed, heel soms zit ik er wel eens een 10tje boven maar dat komt vanwege een pak luiers of weer ff inslaan van drinken.

Van de week trouwens 3 paar schoenen gekocht voor 40 euro bij de schoenenreus, en dan nog zo een boekje ingeleverd met spaarzegels waarmee je 15 euro korting krijgt. Dat is leuk shoppen!!

Waar ik verder veel op bespaar is kappers bezoek, we hebben een kapster aan huis die mij knipt, mijn haar verven laat ik doen door een vriendin en gebruik verf van 5 euro wat prima werkt.
    Oudste knip ik zelf, en mijn man daar gaat de tondeuse over... scheelt me toch weer iedere keer zo een 30 euro!

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

huh ik snap het niet gaat ze eerst tomaten afwegen sticker erop en dan tomaat eruit halen? dat is toch diefstal??

13. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    wij zitten dus bij eneco en zijn dus best duur uit.

Wij hebben dan ook stadsverwarming en de eigenaar van de centrale is eneco, en we zitten op het einde van de leiding en zijn dus duurder uit dan onze buren. echt zo irritant.
    Eneco wilt hun uitstuur temperatuur niet omhoog doen waardoor wij maar blijven trekken en trekken.
    super irritant, ookal zouden we overstappen met energie zitten we nog steeds aan eneco vast voor de verwarming en warm water.

Mijn mobiele abbo loopt binnen kort af, nu hebben we gisteren zitten berekenen een simonly en toestel los kopen of een abbo met een gratis toestel.
    Ik ga met een abbo en gratis toestel op een 2 jarig abbo 480 besparen.
    Als ik een simpnly zou nemen met een los toestel maar 331.
    dusss kiezen we voor optie 2.
    En per maand 20 euro besparen en een nieuw toestel.
    Ml gaat ook zijn abbo omzetten en zo gaan we over een half jaartje samen 40euro per mnd besparen.

14. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    We zitten op de 1ste van de maand! En?? al resultaten meiden?
    Wij wel :) wel 250 bespaard op boodschappen! hihi

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja... En ik snap ook echt het nut niet. Die ene tomaat zal het verschil wel niet maken

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik was met 65 euro klaar! Heb zelfs vlees over, dus aankomende week kan goedkoper:D

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik ga maandag beginnen met alles op papier zetten, dan worden de lonen weer gestort.
    Tot nu toe, al wat overuren van manlief op de spaar gezet, nu nog de boodschappen in de gaten gaan houden, dat is weer ff uit de hand gelopen afgelopen maand.

18. Lentes

Lentes Niet meer actief

#298 Lentes, 1 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2013
    Mijn teller van euroclix staat op €150! Yeah!

Maar ik blijf nog even doorsparen :)

Verder niet echt kunnen besparen, wel heel veel in kunnen slaan! Mega veel kruidvat pampers :)
    De broekjes zijn nu in de aanbieding maar ik weer niet of we die wel veel gaan gebruiken dus die laat ik nog maar even liggen..

19. Blays

Blays Niet meer actief

Zulke links plaatsen mag niet toch?

@Besparen, hier moet ik nog t/m woensdag, maar heb nog vlees in de vriezer dus gaat goedkomen :D Heb nog 30 van de 50 euro over van deze week!

20. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik moet deze week lege flessen end gaan ileveren om echt ui te komen me de 40 euro.

Tot nu toe bij de c1000 gehakt uit de aanbieding gehaald.
    En bij de lidl gewone boodschappen.
    Ml gaat vandaag naar de ah met een leegkrat bier voor de laatste dingen, en dan morgen sz een tientje geven voor 2 kg kip.

Vanmiddag me lijstje, als het goed is komen we precies uit deze week.

Volgende week bdaykadotje wat van ons budget moet, dus iets van 5-7,50 minder uitte geven.

Deel Deze Pagina