Ben ik het niet mee eens. Wij gebruiken de vaatwasser voor het gemak, maar is veel duurder qua water,stroom en middel. Afwasmiddel kost 40 cent per fles en daar doe je net zoveel mee als 5 euro voor de vaatwasblokken. Verder spoel ik alle afwas eerst af voor het in de vaat gaat, dus veel meer water verbruik. Nou hoeft dat niet perse, maar dan wordt de vaatwasser zo ranzig.
manlief had het hier berekent en die is Scrooge en dagobert duck in dezelfde persoon. Wij hebben wel een wasmachine op regenwater (voor t koude deel) en op hotfill voor het warme deel. Afwasmachine is hotfill ook. Blokjes kopen wij enkel als ze in de mega aanbieding staan en we spoelen niet af voor we het er in zetten
Juist en dan moet je het echt per 3 mnd ofzo uitrekenen. Wij weten nu wel waar het probleem zit al na 1 week. Snoep ( heel veel haha) en kaas. We eten voor 20,- kaas in de week.
Ik weet niet wat voor kaas natuurlijk, maar als ik uitga van wat wij eten: Waar laat je in hemelsnaam 4 kilo jonge kaas in 1 week?
ik denk dat het gewoon per jaar of zo in zal zijn. De ene maand heb je een aanbieding voor waspoeder, de andere zijn het kledingsolden in de volgende kan je op ebay een slag slaan voor een fiets ed. Maar idd geen snoep (word je toch alleen maar dik van), chips, chocolade, cola. Kaas eten wij niet zoveel dus dat weet ik niet
Het is maar 2 kg. Het is van de markt. Dus ook goedkoper lijkt mij. En waar we het laten? Ik op brood en de rest van de family ook en ml vaak 's avonds zo in zijn mondje.
De markt is met de meeste dingen duurder dan een supermarkt. De tijd van: Op de markt is uw gulden een daalder waard is allang verleden tijd. Het is nu: Op de markt is uw euro 50 cent waard.
Ik haak hier even op in hoor... Ik weet niet of je de kaas op de markt voor de smaak koopt, maar in de winkel kan je het voor de helft van die prijs kopen (aanbieding of merkloos)! 10 euro per kilo is behoorlijk prijzig... Ons bin ook zuunig , maar dat doen we al jaren zo, inmiddels is het een way of life geworden en betaal ik bijna nergens het volle pond voor, overal zijn aanbiedingen, en anders even wachten met kopen... Vind het wel leuk om alle tips te lezen, dus ik neem ook even een abbo!
ja en chocolade en chips en ijs mmm. Maar niet echt levensnoodzakelijk. Soms heb je zo dozen met seizoensnoep; hie rin de aldi heb je dan zo'n haribo doos met halloweensnoep. In december doen ze die dan weg omdat halloween natuurlijk gedaan is. Dan durf ik het wel eens kopen. Net zoals kerstronken in januari en paaseiren in de zomer.
hier op school konden ze bij een kindje kiezen uit verschillende smaken cup a soup. Ik vond het een leuk idee. iedere dag koek of chocolade of gebak wordt ook eentonig Ik doe bij de ene kerstkransjes of mandarijntjes ( december) en bij de ander ( maart ) doe ik straks ook die cup a soup.
Op tijd beginnen met Sint/ kerst. Dat scheelt behoorlijk. Bij ons afgelopen jaar alles in de opruiming en van marktplaats. Kinderen helemaal blij!
Wij wonen redelijk dicht in de buurt van duitsland en gaan 1x in de maand/1,5 maand naar kaufland in kleve. Daar slaan we dan de grote maandboodschappen in: vlees, groente (vers maar wel in de vriezer), coca cola (1l of 1,5l, net wat in de aanbieding is), fruit (voor 1 á 2 weken) etc. Voor dit alles en dan hebben we echt de kar helemaal vol zijn we dan 100 euro kwijt. Het enige wat we door de weeks dan nog halen is broodbeleg, brood en fruit als dat op is. Wel moet ik manlief altijd er op wijzen dat hij niet het eerste product moet pakken maar net een eronder.. 1,60 of 0,80 scheelt behoorlijk
Maar niet kopen is hier geen optie hoor Maar denk dat we eens een afspraak moeten gaan maken. Vanavond gewoon 1 kaakje bij de thee. En in het weekend mogen we los ( doen we nu elke avond)
ERg he mijn man snapt ook niet waarom er hersluitbare koekverpakkingen zijn, heeft hij toch nooit nodig Een afwasmachine hebben wij niet, onze keuken is 4 keukenkastjes breed en daar kan ik er echt niet eentje van missen om er een afwasmachine neer te zetten. Afwasmiddel is hier altijd dreft maar ook altijd uit de aanbieding. (van de anderen krijg ik een erg droge huid + uitslag). Ook verzorgingsproducten zijn hier van een vast merk (vaselinne bodylotion, cien voor de rest) omdat dit de enige merken zijn waarop de kinderen niet allergisch reageren. Kylian is allergisch voor zonnebrandmiddelen behalve die van de liddle (cien) dus daar slaan we in het voorjaar altijd flink van in zodat we zeker weten dat we de zomer doorkomen. Vlees halen we niet als het duurder is dan 5 euro de kilo. Ik moet alleen nieuwe tandpasta in slaan, iemand toevallig een idee of ze ergens in de aanbieding zijn?
Maar is een eigen merk van 0,70 niet goedkoper dan iets in de aanbieding. Ik ga nl altijd voor eigen merk.
hoogstwaarschijnlijk wel maar dan krijg ik huidirritatie's en moet ik weer investeren in de verschillende zalfen dus uiteindelijk wordt het dan toch nog duurder + dat jeukende handen in dit geval niet echt leuk zijn
Overzicht van alle folder aanbiedingen in Nederland toets je tandpasta in, en zie je gelijk of het ergens in de aanbieding is!