deze vind ik zooooo grappig... Even kort de uitleg... De man is tegen zijn vrienden aant vertellen dat een vriend van hem gisteren een slang zag en dat hij heel bang was. Waarop de mannen beginnen te lachen en zeggen dat er in deze regio helemaal geen slangen voorkomen. De man zegt er nog bij dat de man een leugenaar is. En toen gebeurde er dit.... Arabic Snake Scare - YouTube Whahahaha... hij valt zelf flauw
Niet zo zeer een grappig filmpje, maar wel een mooie van de langste slang ter wereld. Dat is wel bijzonder om te zien! De grootste slang ter wereld!! - YouTube
Deze is ook grappig. Er word een grap uitgehaald met een vrouw die onder de zonnebank wil. Hot Blonde Tanning Bed Scare - YouTube Deze is ook leuk, alleen vreselijk eng als dit grapje bij jezelf uitgehaald word. Extremely Scary Corpse Elevator Prank in Brazil - YouTube Even voor de duidelijkheid: bij het komende filmpje zie je een tweeling en de mensen zijn verbaasd dat ze zichzelf niet in de spiegel zien. Extremely Scary Prank in Brazil - YouTube Waterbedden uitproberen. Water bed prank - YouTube
Ik had hem in het vorige topic ook al gepost, maar hier dan nog maar een keer. Hoe vaker ik hem kijk, hoe leuker ik hem vind.. Die kop van die hond is gewoon geweldig.. Ultimate Dog Tease - YouTube
En deze, echt tranen met tuiten; Japanese STICKY ROAD prank.pretty EVIL lol - YouTube In het begin wel even een hoop gepraat, maar da's snel over.. Ik vind sowieso die Japanners geniaal met hun grappen
Basse Anderson - Most Scared Man Ever!! - YouTube heerlijk... Disguised Jeff Gordon Pro Driver Scary Test Drive - YouTube